اخبار بازی

ریمیک رزیدنت اویل 4 در صدر پرفروش ترین بازی های ماه مارس قرار گرفت

همانطور که پیشبینی می‌شد ریمیک بازی رزیدنت اویل ۴، محصول جدید کپکام توانست در صدر جدول پرفروش ترین بازی های ماه مارس در بریتانیا قرار گیرد. بازی Hogwarts Legacy نیز جایگاه دوم را تصاحب کرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

به تازگی موسسه GSD آمار فروش بازی‌ها در بریتانیا طی ماه مارس را اعلام کرده است. این آمار شامل فروش فیزیکی و دیجیتالی به صورت تفکیک شده و همچنین مجموع فروش است. بر اساس آمار منتشر شده محصول جدید کپکام، بازی Resident Evil 4 Remake توانسته در صدر جدول پرفروش‌ترین‌ها قرار گیرد. با توجه داشت که این بازی در هفته پایانی ماه مارس منتشر شده و همین مسئله ارزش این صدرنشینی را دو چندان می‌کند. فروش نسخه‌های فیزیکی بازی به اندازه عناوینی همچون Resident Evil Village و ریمیک Resident Evil 2 موفق نبوده اما حدودا %۶۵ بیشتر از ریمیک بازی Resident Evil 3 به فروش رسیده است.

دیگر عناوینی که در ماه مارس عرضه شده‌اند نیز عملکرد قابل قبولی داشته‌اند. به عنوان به مثال علی رغم اینکه فروش بازی WWE 2K23 حدودا %۲۰ کمتر از نسخه قبلی مجموعه است اما، باز هم توانسته رتبه چهارم را از آن خود کند. نسخه فیزیکی بازی Metroid Prime Remastered در ماه مارس عرضه شد و همین مسئله کافی بود تا این بازی در جایگاه نهم جدول پرفروش ترین بازی های ماه مارس قرار گیرد. بازی Hogwarts Legacy که اخیرا توانسته بازی عنوان بزرگی همچون الدن رینگ را پشت سر گذارد نیز در رتبه دوم پرفروش‌ترین‌ها ایستاد.

شما در ادامه می‌توانید جدول ده بازی پرفروش در بریتانیا را مشاهده کنید:

رتبه. عنوان
۱. Resident Evil 4
۲. Hogwarts Legacy
۳. FIFA 23
۴. WWE 2K23
۵. Grand Theft Auto 5
۶. Tchia
۷. Call of Duty: Modern Warfare 2
۸. Red Dead Redemption 2
۹. Metroid Prime Remastered*
۱۰. NBA 2K23
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *