اخبار بازی

جدیدترین بازی های سرویس PS Plus اعلام شدند

سران پلی استیشن با انتشار یک پست در وبسایت پلی استیشن بلاگ از جدیدترین بازی های سرویس PS Plus برای نیمه دوم آوریل رونمایی کردند. عناوینی همچون Kena: Bridge of Spirits و DOOM Eternal در این لیست به چشم می‌خورند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

رفته رفته وارد نیمه دوم ماه آوریل می‌شویم و می‌دانیم که برای سرویس‌های اشتراکی این به معنای مشخص کردن بازی‌های جدیدی که قرار است به آرشیو آن‌ها اضافه شود است. سونی نیز که سخت در تلاش است که اختلاف فاحشی که میان کاربران سرویس پلی استیشن پلاس و کاربران سرویس گیم پس وجود دارد را تا حدودی کاهش دهد. می‌دانیم که سران پلی استیشن فعلا از عملکرد این سرویس راضی نیستند و بدون شک تنها راه نجات افزودن تنوع بیشتر و بازی‌های جدیدتر به آرشیو است. به نظر می‌رسد بازی‌های نیمه دوم آوریل می‌توانند توجه مخاطبان با سلایق مختلف را به خود جلب کنند.

بدون شک یکی از اولین مواردی که در لیست جدیدترین بازی های سرویس PS Plus که توسط سونی اعلام شده توجه جلب می‌کند، تعداد بالای بازی‌های بتسدا است. می‌دانیم که این کمپانی جزو زیرمجموعه‌های ایکس باکس است. عناوینی همچون Wolfenstein 2: The New Colossus ،The Evil Within ،DOOM: Eternal و Wolfenstein: The Old Blood قرار است در اختیار کاربران PS Plus Extra و PS Plus Premium گیرند. از دیگر بازی‌های حاضر در لیست می‌توان به Paradise Killer ،Monster Boy and the Cursed Kingdom ،Slay the Spire ،Riders Republic ،Kena: Bridge of Spirits و Bassmaster Fishing اشاره کرد.

تمامی این عناوین از تاریخ ۲۹ام فروردین (۱۸ام آوریل) در دسترس قرار می‌گیرند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *