اخبار بازی

جدول فروش هفتگی بازی در انگلیس

مطابق آمار منتشر شده از جدول فروش هفتگی بازی در انگلیس، جدیدترین نسخه مجموعه فیفا پس از چندین هفته دوری از صدر، بار دیگر توانست لقب پرفروش‌ترین بازی هفته را تصاحب کند. ریمیک رزیدنت اویل ۴ جایگاه دوم را به دست آورد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

مجموعه شبیه ساز ورزشی سالانه کمپانی EA قرار است در سال ۲۰۲۳ وارد عصر جدیدی از فعالیت خود شود. این مجموعه با کنار گذاشتن نام تجاری فیفا، زین پس تحت عنوان EA Sports FC روانه بازار می‌شود. البته آخرین نسخه فرنچایز فیفا همچنان به فروش قدرتمند خود در بریتانیا و سایر نقطا جهان ادامه می‌دهد. مطابق آماری که موسسه Gfk منتشر کرده، بازی فیفا ۲۳ که از زمان عرضه توانسته لقب پر فروش‌ترین بازی هفته را بارها و بارها اختیار کند، پس از چند هفته دور از صدر، بار دیگر به جایگاه اول بازگشت.

در رتبه دوم جدول ریمیک بازی Resident Evil 4 به چشم می‌خورد که برای دو هفته متوالی صدرنشین بود و حال با افت فروش %۵۵ مواجه شده تا صدر را به فیفا ۲۳ تسلیم کند. بازی Hogwarts Legacy نیز با افت فروش %۵ در جایگاه سوم می‌ایستد.

یکی از نکات جالب توجه در جدول فروش هفتگی بازی در انگلیس، حضور مجدد بازی The Last of Us Part 2 در میان ده عنوان پرفروش است. این بازی طی هفته گذشته توانسته رتبه پنجم را به دست آورد. بازی Mario Kart 8 Deluxe که هفته گذشته رشد فروش %۱۳ را تجربه کرده، در جایگاه چهارم قرار گرفت.

شما می‌توانید در ادامه لیست ده عنوان پرفروش در بریتانیا طی هفته گذشته را مشاهده کنید:

رتبه. عنوان
۱. FIFA 23
۲. Resident Evil 4
۳. Hogwarts Legacy
۴. Mario Kart 8 Deluxe
۵. The Last of Us Part 2
۶. Call of Duty: Modern Warfare 2
۷. Gran Turismo 7
۸. EA Sports PGA Tour
۹. God of War Ragnarok
۱۰. Super Mario Odyssey
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *