اخبار بازی

اولین آپدیت بازی Last of Us Part 1 برای PC منتشر شد

پس از گذشت دو روز از عرضه محصول جدید ناتی داگ روی استیم، این استودیو اقدام به منتشر کردن اولین آپدیت بازی Last of Us Part 1 برای PC کرد. هدف اصلی از این آپدیت رفع ایرادات فنی و مشکل اجرای بازی است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

دور روز قبل و پس از گذشت دو هفته از انتشار آخرین قسمت فصل اول سریال لست آو آس، ریمیک بازی The Last of US که با نام The Last of Us Part I شناخته می‌شود، برای کاربران PC روی استیم عرضه شد. این بازی پیشتر روی PS5 در دسترس قرار گرفته بود و مخاطبان کنسولی از عملکرد فنی این بازی و تغییرات بصری آن نسبت به نسخه اصلی رضایت داشتند. پیشبینی می‌شد با توحه به استقبال بی‌نظیر مخاطبان از فصل اول سریال و با توجه به اینکه این بازی اولین نسخه مجموعه است که روی PC منتشر می‌شود، طرفداران زیادی اقدام به خرید این بازی کنند.

به دلیل مشکلات فنی بازی روی PC و همچنین ایراداتی نظیر افت فریم و عدم اجرای بازی به صورت پایدار، باعث شده لست آو آس پارت ۱ بازخوردهای چندان مطلوبی را دریافت نکند و کاربران استیم از نحوه اجرای بازی شاکی هستند. به همین دلیل ناتی داگ ساعاتی پیش اقدام به انتشار اولین آپدیت بازی Last of Us Part 1 برای PC کرد. این آپدیت که ورژن ۱.۰.۱.۵ نام دارد با هدف رفع ایرادات فنی بازی و پایدار کردن آن منتشر شده است.

شاید اگر شرایط بازی از نظر فنی به حد مطلوب برسد شاهد رشد فروش آن باشیم. محصول جدید ناتی داگ چهارمین بازی موفق سونی روی PC در زمان عرضه است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *