اخبار بازی

بازی Final Fantasy 16 گلد شد

کمپانی اسکوئر انیکس با انتشار یک توئیت خبر از پایان روند ساخت بازی Final Fantasy 16 داد. این بازی به اصطلاح گلد شده است و زین پس سازندگان زمان خود را صرف رفع باگ‌ها و ایرادات فنی تا زمان عرضه می‌کنند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

برای طرفداران قدیمی و سرسخت مجموعه فاینال فانتزی سال‌ها است که نسخه ۱۶ام در دست ساخت است و صبر و تحمل برای تجربه این عنوان تبدیل به یک امر محال شده است. خوشبختانه دیگر خبری از تاخیر و تعویق زمان انتشار این بازی نیست و اسکوئر انیکس قصد دارد آن را در زمان مقرر روانه بازار کند. با توجه به اینکه زمان زیادی تا فرارسیدن تاریخ انتشار باقی نمانده در نتیجه انتظار می‌رفت دیر یا زود خبر گلد شدن بازی اعلام شود و روز گذشته این امر رخ داد.

اسکوئر انیکس با انتشار یک توئیت این خبر را اعلام کرد. گلد شدن بازی به معنای پایان رسمی روند ساخت بازی Final Fantasy 16 است و تا روز عرضه بازی سازندگان زمان خود را صرف رفع باگ‌ها و ایرادات فنی می‌کنند و احتمالا شاهد انتشار پچ روز عرضه نیز باشیم. هفته گذشته اسکوئر انیکس تریلر جدید بازی فاینال فانتزی ۱۶ را منتشر کرد که در آن به جزئیات جهان و گشت و گذار در بازی پرداخته می‌شد. در جریان رویداد PAX East ناشر یک پنل مجزا را به این بازی اختصاص داده بود و در آن یک تریلر نسبتا مفصل از بخش‌های مختلف گیم‌پلی بازی نظیر سیستم مبارزات و فعالیت‌های جانبی نمایش داد.

فاینال فانتزی ۱۶ در روز یکم تیر ماه (۲۲ام ژوئن) به صورت انحصاری برای کنسول PS5 عرضه می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *