اخبار بازی

رشد آمار فروش بازی Cyberpunk 2077 در سال 2022

استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد با انتشار یک تصویر در توئیتر، خبر از رشد چشمگیر آمار فروش بازی Cyberpunk 2077 در سال ۲۰۲۲ در مقایسه با سال ۲۰۲۱ داد. پشتیبانی فنی مداوم سازندگان از بازی و محبوبیت سریال انیمیشنی Edgerunners علت اصلی این رشد است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

هر کسی که اندکی پیگیر اخبار و رویدادهای واران گیم‌های ویدیویی باشد به خوبی می‌داند که تا چه اندازه عرضه بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ فاجعه بار بود و برای مدتی طولانی این بازی و استودیو سازنده‌اش از طرف اکثر مجامع گیمینگ مورد هجمه قرار می‌گرفتند. البته در همان ابتدا هم Cyberpunk 2077 یک موفقیت تجاری بزرگ برای ناشر محسوب می‌شد و توانسته بود به تنهایی از طریق نسخه PC سرمایه گذاران را به سود برساند. ظاهرا روند فروش بازی با گذر زمان نه تنها کند نشده، بلکه تسریع نیز یافته است.

در گزارش جدید مالی استودیو CD Projekt RED با اشاره به آمار فروش بازی Cyberpunk 2077 در سال ۲۰۲۲، اعلام شد که میزان فروش بازی در مقایسه با سال ۲۰۲۱ با یک رشد چشمگیر همراه بوده است. به عقیده تحلیلگران پشتیبانی دائمی از نسخه‌های نسل نهمی و همچنین PC و رفع اکثر باگ‌های بازی و محبوبیت سریال Cyberpunk: Edgerunners دلایل اصلی ادامه یافتن موفقیت تجاری بازی هستند. البته سال ۲۰۲۰ همچنان پرفروش‌ترین سال برای بازی محسوب می‌شوند.

بازی ویچر ۳ نیز که حدودا هشت سال از عرضه آن می‌گذرد، به لطف آپدیت نسل نهمی توانسته روند صعودی فروش خود را حفظ کند. سال ۲۰۲۳ سال بزرگی برای سایبرپانک ۲۰۷۷ است، بسته الحاقی Phantom Liberty که پرخرج‌ترین DLC تاریخ استودیو است، امسال عرضه می‌شود و پیشبینی می‌شود پس از عرضه این بسته، بار دیگر یک رشد فروش را شاهد باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *