اخبار بازی

بخش Mercenaries برای ریمیک بازی Resident Evil 4 تایید شد

کمپانی کپکام همزمان با عرضه بازی Resident Evil 4 Remake، اعلام کرد بخش Mercenaries برای ریمیک بازی Resident Evil 4 هجدهم فروردین ماه (هفتم آوریل) به صورت رایگان در دسترس تمامی خریداران قرار می‌گیرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

سال ۲۰۲۳ بدون شک سال بازی‌های وحشت بقا است و عناوینی همچون ریمیک بازی دد اسپیس و رزیدنت اویل ۴ توانسته‌اند رضایت طیف وسیعی از مخاطبان را جلب کنند. پس از اینکه حدودا یک هفته پیش نظرات و نمرات منتقدان منتشر شد، ریمیک بازی Resident Evil 4 برای مخاطبان پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت. با اینکه این بازی به تازگی عرضه شده اما، بسیاری از هواداران از هم اکنون منتظر عرضه محتوا و حالت‌های بیشتری برای بازی هستند و ظاهرا سازندگان نیز قصد ندارند آن‌ها را ناامید کنند.

هم زمان با عرضه بازی، کپکام اعلام کرد اولین DLC بازی به صورت رایگان در تاریخ هجدهم فروردین ماه (هفتم آوریل) در دسترس تمامی دارندگان قرار می‌گیرد. این DLC در واقع همان بخش Mercenaries برای ریمیک بازی Resident Evil 4 است که در نسخه اورجینال نیز حضور داشت. طرفداران قدیمی به خوبی با این حالت آشنایی دارند. در این مود مخاطب زمان مشخصی را در اختیار دارد و باید با کشتن موج‌های مختلف از دشمنان، رکوردهای بالاتری را کسب کند، در این میان کشتن متوالی دشمنان باعث رشد تصاعدی امتیاز می‌شود.

علاوه بر حالت Mercenaries، حالت واقعیت مجازی برای هدست PS VR 2 در دست ساخت است و مطابق شایعات بسته الحاقی Separate Ways که مربوط به شخصیت Ada Wong است، در آینده برای بازی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *