اخبار بازی

Fallen Dynasty به بیش از 75 هزار نفر رسید

به گزارش وبسایت SteamDB تعداد بازیکنان بازی Wo Long: Fallen Dynasty در استیم در روز عرضه نزدیک ۷۶ هزار نفر بوده که این آمار در مقایسه با هر دو نسخه مجموعه Nioh بالاتر است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

در اوایل نسل هفتم شاید زیر ژانر سولز لایک، یک زیر ژانر ناشناخته بود و تنها بازیکنان هاردکور و افرادی که به بازی‌های سخت و چالش برانگیر علاقه داشت، جذب بازی‌های فرام سافتور می‌شدند اما، اکنون کاملا شرایط متفاوت است به لطف موفقیت بازی‌هایی همچون الدن رینگ، سالانه ده‌ها بازی در این زیر ژانر عرضه می‌شود و میلیون‌ها مخاطب در سراسر دنیا به تجربه این بازی مشغول می‌‌شوند. البته تنها محصولات فرام سافتور مورد توجه نیستند و یک سولز لایک دیگر که اخیر عرضه شده، با استقبال بسیار خوب مخاطبان، بویژه مخاطبان استیم همراه بوده است.

به گزارش وبسایت SteamDB که داده‌ها و آمارهای ثبت شده در وبسایت استیم را رهگیری می‌کند، تعداد بازیکنان بازی Wo Long: Fallen Dynasty در استیم در روز عرضه بازی حدودا ۷۶ هزار نفر بوده است. به طور دقیق‌تر ۷۵۹۰۶ نفر به صورت همزمان مشغول تجربه محصول جدید استودیو تیم نینجا شده‌اند. این آمار بسیار بالاتر از دو محصول قبلی این استودیو، یعنی Nioh 1 و Nioh 2 است. بازی Nioh 1 در بهترین حالت ۱۰ هزار مخاطب همزمان در استیم داشته و دنباله آن نیز هیچگاه از ۴۱ هزار نفر فراتر نرفته است.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *