اخبار بازی

اشاره ضمنی Tango Gameworks به معرفی بازی The Evil Within 3

در یکی از ایستراگ‌های یافت شده در بازی Hi-Fi Rush سازندگان به طور ضمنی به معرفی بازی The Evil Within 3 اشاره کرده‌اند. البته این خبر فعلا در حد حدس و گمان است و Tango Gameworks واکنش رسمی به آن نشان نداده است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

استودیو ژاپنی Tango Gameworks در سال‌های اخیر به لطف بازی‌هایی مانند Ghostwire: Tokyo و پروژه اخیر آن‌ها، Hi-Fi Rush در میان مخاطبان ژانرهای مختلف به محبوبیت فراوانی رسیده‌اند. البته نمی‌توان یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای آن‌ها را از خاطره برد. مجموعه وحشت-بقای The Evil Within اواخر نسل هفتم عرضه شد و به دلیل حضور آقای شینجی میکامی به عنوان کارگردان توجهات زیادی را به خود جلب کرد. سازندگان در نسخه دوم تغییرات مهمی در گیم‌پلی و ساختار مراحل بازی ایجاد کردند و هرچند آقای میکامی نقشی در این پروژه ایفا نمی‌کرد، باز هم تا حد زیادی در جلب رضایت مخاطبان موفق بودند.

Hi-Fi Rush به عنوان یک پروژه جدید و نسبتا مختصر، تا کنون بسیار موفق عمل کرده است. این بازی به لطف گیم‌پلی مفرح، طراحی‌های خاص و چشمنواز هنری و حضور در آرشیو گیم پس مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده و در جلب رضایت اکثر آن‌ها موفق بوده است. به نظر می‌رسد این بازی سرشار از ارجاعات و ایستراگ‌های مختلف به مجموعه The Evil Within باشد که حاکی از علاقه سازندگان به این مجموعه است. در این میان یکی از ایستراگ‌ها بیش از سایر توجه مخاطبان را جلب کرده است.

در یکی از مراحل بازی زمانی که سوار آسانسور هستید و قصد دارید به دیدار Kale بروید، برای لحظاتی یک صفحه نمایشگر اعلام می‌کند به طبق ۷۷۲ رسیده‌اید. در پایین این صفحه عبارت “خبر: دنباله مجموعه وحشت-بقا معرفی شد” به چشم می‌خورد که مسلما به معرفی بازی The Evil Within 3 اشاره دارد.

البته قطعا این ایستراگ نشان دهنده معرفی بازی نیست و شاید در بهترین حالت بتوان آن را به عنوان مدرکی لحاظ کرد که ساخته شدن این دنباله را تایید می‌کند. Tango Gameworks هنوز به این یافته مخاطبان واکنشی نشان نداده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *