اخبار بازی

بازی های جدید PS Plus Essential مشخص شدند

روز گذشته کمپانی سونی طی یک پست از بازی های جدید PS Plus Essential در ماه فوریه رونمایی کرد. چهار بازی حاضر در لیست به صورت رایگان در اختیار تمام مشترکین سرویس قرار می‌گیرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

با پایان اولین ماه از سال میلادی جدید، رفته رفته باید خود را برای عرضه بازی‌های بزرگ و کوچکی که سازندگان و ناشران در سراسر دنیا تدارک دیده‌اند، آماده کنیم. فارغ از این موضوع آغاز ماه میلادی جدید یک مفهوم دیگر را نیز نوید می‌دهد. سرویس‌های اشتراکی رفته رفته باید از بازی‌های جدیدی که قرار است به آرشیو آن‌ها اضافه شود، رونمایی کنند.کمپانی سونی که تقریبا به مدت یک سال است تلاش می‌کند با سرویس گیم پس رقابت کند و اختلاف فاحش خود با این سرویس را کاهش دهد، برای ماه فوریه چهار بازی را در اختیار تمامی مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس قرار می‌دهد.

بازی های جدید PS Plus Essential شامل Evil Dead: The Game ،OlliOlli World و Destiny 2: Beyond Light روی PS4 و PS5 به همراه بازی Mafia: Definitive Edition روی PS4 هستند. در بازی Evil Dead: The Game می‌توانید در بخش‌های PvP و PvE در قالب چهار شخصیت از جهان Evil Dead برای بقا و فرار از دست شیاطین Kandarian تلاش کنید. OlliOlli World سومین بازی فرنچایز خود است که به لطف طراحی‌های هنری چشمنواز خود و همچنین قابلیت‌های نامحدود شخصی سازی، مورد استقبال ویژه مخاطبان بود.

تمامی این بازی‌ها از هفتم فوریه تا ششم مارس روی پلی استیشن پلاس در دسترس خواهند بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *