اخبار بازی

شایعه: زمان انتشار Death Stranding 2 فاش شد

آقای فرانک آلیبرتی (Frank Aliberti)، یکی از اعضای ارشد استودیو Visual Arts پلی استیشن می‌گوید زمان انتشار Death Stranding 2 در بازه سال ۲۰۲۴ میلادی است. هنوز کوجیما پروداکشنز و سونی این موضوع را تایید نکرده‌اند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پس از معرفی بازی دث استردینگ ۲، طرفداران پرتعداد بازی هر روز در انتظار انتشار مهم‌تر و کلیدی‌تر از بازی هستند و طبق معمول آقای کوجیما، کارگردان بازی تنها به ارائه چندین اطلاعات جزئی و مبهم بسنده می‌کند. ایشان می‌گوید پیشتر این بازی داستانی متفاوت داشته و پس از شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته آن را بازنویسی کند. می‌دانیم که شخصیت Fragile نقش مهم و پررنگی در این نسخه دارد و ایضا می‌دانیم درست مانند نسخه پیشین، این نسخه نیز با موتور بازیسازی دسیما ساخته می‌شود.

فارغ از اطلاعات فوق موضوعاتی که جذابیت بیشتری نزد کاربران دارند، مانند زمان انتشار Death Stranding 2 یا تمام پلتفرم‌های مقصد هنوز نامشخص هستند. البته ممکن است بازه انتشار بازی به لطف یکی از کارمندان پلی استیشن فاش شده باشد. آقای فرانک آلیبرتی (Frank Aliberti)، یکی از اعضای ارشد استودیو Visual Arts در پروفایل ArtStation خود ذکر کرده بود که دث استرندینگ ۲ قرار است سال ۲۰۲۴ منتشر شود و پس از مدتی اطلاعات خود را ویرایش کرد.

می‌دانیم که استودیو Visual Arts با کجیما پروداکشنز در ساخت بازی همکاری می‌کند اما، اینکه یکی از اعضای آن بداند زمان انتشار بازی چه موقعی است، کمی دور از انتظار است. احتمال می‌رود آقای آلیبرتی به اشتباه افتاده باشد یا شاید واقعا سهوا تاریخ انتشار بازی را لو داده باشد. تا زمان اظهار نظر از سوی کوجیما پروداکشنز یا سونی نمی‎‌توان صحت این اطلاعات را تایید یا تکذیب کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *