اخبار بازی

شایعه: مدل جدید PS5 بزودی معرفی می‌شود

آقای تام هندرسون (Tom Henderson)، اینسایدر معروف می‌گوید روند آزمایش مدل جدید PS5 رو به پایان است و سونی قصد دارد بزودی به صورت رسمی از آن رونمایی کند. ظاهرا در این مدل، دیسک درایو کنسول قابل جداسازی است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

حدودا یک ماه قبل آقای تام هندرسون (Tom Henderson)، اینسایدر معروف طی یک توئیت مدعی شد که سونی مشغول کار روی یک مدل جدید برای کنسول پلی استیشن ۵ است. ویژگی‌ منحصر به فرد این مدل این است که دیسک درایو آن قابل جداسازی است. ایشان در توئیتی دیگر گفتند که سونی نسخه آزمایشی از این مدل را در اختیار برخی از افراد قرار داده و منتظر دریافت بازخوردهای آن‌ها است. ظاهرا مدل جدید کاملا بی‌نقص عمل می‌کند و کمپانی ژاپنی از نتایج راضی است.

این مدل جدید با اسم رمز D chassis شناخته می‌شود، از نظر سخت افزاری کاملا مشابه دو نسخه موجود در بازار است و تنها تفاوت اصلی آن، دیسک درایو است که می‌توان آن را از طریق کابل USB Type-C به پشت کنسول متصل کرد. دیسک درایو این مدل به صورت مجزا از کنسول به فروش می‌رسد اما، باندل مدل جدید PS5 نیز به بازار عرضه می‌شود که شامل دیسک درایو است.

با توجه به اینکه فاز آزمایش مدل مرموز رو به پایان است، آقای هندرسون پیشبینی می‌کند بزودی از این مدل رونمایی شود. ایشان معتقدند مدل جدید در جریان رویداد Consumer Electronics رونمایی می‌شود. این رویداد از ۱۵ام دی الی ۱۸ام دی برگزار می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *