اخبار بازی

ایرادات نسخه PC بازی Witcher 3 Wild Hunt بوزدی رفع می‌شوند

پس از عرضه آپدیت نسل جدید بازی ویچر سه، برخی از مخاطبان خبر از بروز ایرادات متعدد در نسخه PC بازی Witcher 3 Wild Hunt دادند. سازندگان به این دسته از مخاطبان وعده دادند در اسرع وقت به خواسته‌های آن‌ها پاسخ دهند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

مدتی پیش کمپانی لهستانی سی‌دی پراجکت رد از آپدیت نسل نهمی بازی ویچر ۳ رونمایی کرد و وعده داد علاوه بر ارتقاهای گرافیکی و بصری، شاهد اضافه شدن ماموریت‌های جدید، رفع باگ‌های فنی و به طول کلی یک تجربه نسبتا متفاوت باشیم. بالاخره روز گذشته این آپدیت به رایگان برای تمامی دارندگان بازی عرضه شد و آن‌ها می‌توانند روی ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ یا PC خود بازی را به صورت ۴K تجربه کنند. معمولا در زمان عرضه یک بازی جدید این مخاطبان رایانه‌های شخصی هستند که با بیشترین مشکلات فنی درگیر هستند و ویچر ۳ نیز از این قاعده مستثنا نیست.

بسیاری از کاربران از بروز ایرادات نسخه PC بازی Witcher 3 Wild Hunt گله‌مند هستند. آن‌ها می‌گویند بازی سایرپانک ۲۰۷۷ به مراتب بهتر از آپدیت جدید ویچر ۳ روی سیستم آن‌ها اجرا می‌شود. فعال یا فعال نکردن DLSS صرفا جنبه تزئینی دارد و هیچگونه تاثیری روی کیفیت اجرای بازی ندارد. سازندگان در تازه‌ترین توئیت خود اعلام کردند از این ایرادات آگاه هستند و سعی می‌کنند در اسرع وقت آن‌ را رفع کنند. CD Projekt RED نوشت: “ما در حال بررسی گزارش‌های شما هستیم و سعی می‌کنیم در اسرع وقت با یک راه حل مناسب، به خواسته شما پاسخ دهیم. ممنونم که صبر پیشه می‌کنید.”

کاربران PS5 و Xbox Series X/S ظاهرا کاملا از عملکرد بازی راضی هستند و شکایت خاصی از سوی این پلتفرم‌های شنیده نمی‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *