اخبار بازی

بازی جدید کوجیما ممکن است سال 2023 رونمایی شود

در ویدیویی که به مناسبت هفت سالگی استودیو Kojima Productions منتشر شده، اعلام شد بازی جدید کوجیما به همراه چندین پروژه دیگر در کنار بازی Death Stranding 2 در ساخت هستند و ممکن است سال ۲۰۲۳ اطلاعات تازه‌ای از آن‌ها منتشر شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

پیش از معرفی بازی Death Stranding 2، رسانه‌ها و اینسایدرها خبر از همکاری میان کوجیما پروداکشنز و مایکروسافت می‌دادند و معتقد بودند بازی بعدی این استودیو در انحصار پلتفرم‌های ناشر آمریکایی خواهد بود. آقای کوجیما نیز جندین بار به صراحت اعلام کرده‌اند به صورت هم زمان روی چند پروژه کار می‌کنند و قصد دارند فعالیت‌های خود را گسترش دهند. مدتی پس از رونمایی از Death Stranding 2، خبر ساخت فیلم سینمایی مجموعه نیز تایید شد اما، ظاهرا دامنه فعالیت استودیو فراتر نیز می‌رود.

مدتی پیش و به مناسبت هفت سالگی استودیو Kojima Productions، ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که ضمن رونمایی از دفتر جدید استودیو، چند خبر جذاب دیگر را برای طرفداران به همراه داشت. در این ویدیو اعلام شد روند ساخت بازی جدید کوجیما که یک آی‌پی کاملا جدید است، از مدتی پیش آغاز شده و ایشان امیدوار هستند بتوانند در سال ۲۰۲۳ اطلاعات جدیدی درباره آن منتشر کنند.

هنوز مشخص نیست منظور این بازی جدید، Overdose است یا خیر. مدتی قبل برخی اینسایدرها مدعی شدند عنوانی که قرار است با همکاری مایکروسافت ساخته شود، یک بازی در ژانر وحشت به نام Overdose است که خانم Margaret Qualley (بازیگر نقش ماما در Death Stranding) در آن ایفای نقش می‌کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *