اخبار بازی

بازی Modern Warfare 2 به پرفروش ترین بازی در آمریکا طی سال 2022 تبدیل شد

موسسه NPD اعلام کرد عنوان call of duty modern warfare 2 با کنار زدن الدن رینگ، تواسته به پرفروش ترین بازی در آمریکا طی سال ۲۰۲۲ تبدیل شود. این آمار بر اساس میزان فروش دلاری است و تعداد نسخه‌های فروخته شده لحاظ نشده‌اند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

ظاهرا پیشتازی محصول جدید اکتیویژن همچنان ادامه دارد. بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر ۲ که تنها به مدت یک هفته صدر جدول پرفروش‌ترین عناوین را به بازی گاد آو وار رگناروک واگذار کرده بود، در ادامه رکورد شکنی‌ها و موفقیت‌های تجاری خود توانست تبدیل به پرفروش‌ترین بازی در ایالات متحده طی سال ۲۰۲۲ میلادی شود. پیشتر این عنوان در اختیار الدن رینگ بود که نزدیک به شش ماه زودتر از این بازی عرضه شده بود و همین مسئله عملکرد مدرن وارفر را تحسین برانگیزتر از قبل می‌کند.

لازم به ذکر است آمار اعلام شده از سوی موسسه NPD مبنی بر پرفروش ترین بازی در آمریکا مربوط به میزان فروش دلاری است و تعداد نسخه‌های فروخته شده در این آمار لحاظ نشده‌اند. کال آو دیوتی در حالی که تنها دو روز از عرضه آن می‌گذشت، توانست به پرفروش‌ترین بازی اکتبر تبدیل شود و در ماه نوامبر نیز علی رغم تمامی بازی‌های بزرگی که در آن ماه عرضه شدند، این عنوان همچنان پیشتاز بود و بالاتر از بازی‌هایی همچون گاد آو وار رگناروک، Pokémon Scarlet and Violet و Sonic Frontiers قرار  گرفت.

بازی Modern Warfare 2 سریع‌ترین فروش را در میان تمامی نسخه‌های کال آو دیوتی در اختیار دارد و تنها ۱۰ روز پس از عرضه بیش از یک میلیارد دلار برای ناشر درآمد زایی کرده بود.
این عنوان هم اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One ،Xbox Series X/S ،PS4 ،PS5 و PC در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *