اخبار بازی

ریمیک بازی Witcher جهان باز است

کمپانی سی‌دی پراجکت رد در گزارش مالی جدید خود اعلام کرد قصد دارد ریمیک بازی Witcher را درست مانند نسخه سوم تبدیل به یک بازی جهان باز کند. سازنده این بازی را یک باز تعریف مدرن از یک بازی قدیمی توصیف می‌کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

مدتی پیش کمپانی لهستانی سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد مشغول ساخت ریمیک نسخه اول مجموعه ویچر است. نزدیک به ۱۵ سال از عرضه این بازی می‌گذرد هر چند این نسخه به اندازه نسخه دوم و سوم محبوب و شناخته شده نیست اما، پایه ریز ارکان اصلی گیم‌پلی و جهان این سه‌گانه بوده و اولین پروژه این کمپانی لهستانی محسوب می‌شود. به گفته برخی اینسایدرها سی‌دی پراجکت رد وظیفه ساخت این بازی را به یک استودیو ترد پارتی واگذار کرده‌است. استودیویی که متشکل از اعضای سازنده سه‌گانه ویچر است. تنها اطلاعات رسمی در دسترس از این ریمیک این است که با موتور آنریل ۵ ساخته می‌شود.

اخیرا سی‌دی پراجکت کنفرانس مالی پایان سال ۲۰۲۲ میلادی خود را برگزار کرده‌است و بخشی از این کنفرانس را به ریمیک بازی Witcher را اختصاص داده‌است. ناشر این بازی را یک بازتعریف مدرن از یک بازی قدیمی توصیف می‌کند و بازی را یک “عنوان نقش آفرینی جهان باز داستان محور” می‌خواند. نکته جالب توجه در این توصیف اینجاست که نسخه اورجینال مجموعه یک بازی خطی بود و در واقع تنها نسخه جهان باز این سه‌گانه، Witcher 3: Wild Hunt محسوب می‌شود.

در کنار این پروژه، سی‌دی پراجکت بازی‌های دیگری را نیز در دست ساخت دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به نسخه جدید ویچر و سایبرپانک اشاره کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *