اخبار بازی

بازی Dark Pictures Switchback VR سوم اسفند برای PS VR 2 منتشر می‌شود

مطابق اطلاعات صفحه فروش بازی Dark Pictures Switchback VR در PS Store، این عنوان سوم اسفند ماه یعنی در روز عرضه Play Station VR 2 منتشر می‌شود تا به جمع لانچ تایتل‌های این هدست ملحق شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

زمان زیادی تا انتشار هدست واقعیت مجازی جدید سونی با نام Play Station VR 2 باقی نمانده‌است. ظاهرا سونی هنوز از تکنولوژی واقعیت مجازی و کاربرد آن در صنعت بازی‌های ویدیویی قطع امید نکرده و به سرمایه گذاری خود در این بخش ادامه می‌دهد و برای اثبات این ادعا باید گفت بازی‌های مهیج و جالب توجه زیادی را برای زمان عرضه این هدست تدارک دیده که از جمله آن‌ها می‌توان به Horizon Call of the Mountain و Resident Evil Village اشاره کرد. البته به نظر می‌رسد هنوز این لیست به طور کامل اعلام نشده‌است.

اخیرا صفحه فروش بازی Dark Pictures Switchback VR در PS Store اطلاعات مربوط به آن را آپدیت کرده‌است و بر این اساس تاریخ انتشار این بازی سوم اسفند ماه یعنی هم زمان با عرضه هدست PS VR 2 اعلام شده‌است. در این بازی نیز مانند Until Dawn: Rush of Blood مخاطب سوار بر یک ترن به سمت خطرات و لوکیشن‌های ترسناک بازی‌های House of Ashes ،Little Hope ،Man of Medan و Devil in Me جرکت می‌کند و باید با دو شات گانی که در دست دارد از خود در مقابل این خطرات حفاظت کند.

قیمت بازی Dark Pictures Switchback VR چهل دلار است. افرادی که اقدام به پیش خرید بازی کنند، پک Inferno را به رایگان دریافت می‌کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *