اخبار بازی

بازی Witcher Remake پس از Witcher Polaris منتشر می‌شود

رئیس کمپانی سی‌دی پراجکت رد می‌گوید بازی Witcher Remake بازی بعدی این فرنچایز نیست و پیش از آن بازی ویچر جدید که با اسم رمز Polaris شناخته می‌شود، روانه بازار خواهد شد. میان نسخه سوم و اول سه‌گانه جدید شش سال فاصله زمانی خواهد بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

آپدیت نسل نهمی بازی ویچر ۳ چهاردهم دسامبر منتشر می‌شود و دارندگان بازی می‌توانند محتوای جدید و کیفیت بالاتر این بازی را روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس یا PC خود تجربه کنند. البته این تنها پروژه جدید فرنچایز ویچر نیست و نسخه اول سه‌گانه جدید این مجموعه که با اسم رمز پلاریس شناخته می‌شود، قرار است خط داستانی جدیدی را در جهان ویچر آغاز کند. دو نسخه پس از Polaris به فاصله شش سال از عرضه آن روانه بازار می‌شوند.

از دیگر پروژه‌های جدید سی‌دی پراجکت رد می‌توان به بازی Witcher Remake اشاره کرد که پیشتر با اسم رمز Canis Majoris شناخته می‌شد. این بازی نیز درست مانند پروژه پلاریس نه با موتور انحصاری کمپانی، بلکه با موتور آنریل ۵ ساخته خواهد شد. برخی معتقدند این بازی توسط استودیویی که متشکل از اعضای سباق تیم سازنده مجموعه ویچر است، ساخته می‌شود. البته باید گفت این بازی پس از پروژه Polaris منتشر خواهد شد.

این موضوع را آقای Adam Kiciński، مدیرعامل سی‌دی پراجکت رد در کنفرانس جدید کالی کمپانی تایید کرد. ایشان گفت از ابتکارات و تکنولوژی‌هایی که در ساخت پروژه پلاریس استفاده می‌شود، برای ساخت ریمیک ویچر نیز استفاده خواهد شد و برخی از الما‌ن‌ها و ارکان ریمیک وامدار پلاریس خواهند بود.
با توجه به اینکه قرار است ریمیک از ویژگی‌ها پلاریس استفاده کند، انتظار می‌رود فاصله زمانی میان عرضه این دو عنوان چندان طولانی نباشد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *