اخبار بازی

قیمت بازی Quarry به مناسبت هالووین 40 درصد کاهش یافت

استودیو سوپر مسیو گیمز و کمپانی ۲K به مناسبت آغاز هالووین قیمت بازی Quarry روی پلتفرم‌های مختلف را تا ۴۰ درصد کاهش دادند. این تخفیف صرفا مختص نسخه دیجیتالی بازی است. در کنار این تخفیف DLC رایگانی نیز برای بازی منتشر شد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

رفته رفته به پایان سال ۲۰۲۲ میلادی نزدیک می‌شویم و در کنار عرضه بازی‌های بزرگ و مورد انتظاری نظیر God of War Ragnarok، ماه‌های پایانی سال به معنای آغاز جشنواره‌های مختلف و تخفیف‌ها و حراج‌هایی است که با آغاز این برهه، شروع می‌شوند. یکی از تعظیلات مهم و شناخته شده هالووین است و معمولا در پایان ماه اکتبر بسیاری از فروشگاه‌ها و بازی سازان با انتشار DLCهایی با تم این تعظیلات به استقبال آن می‌روند. با توجه به حال و هوای این تعطیلات، بازی‌های ترسناک بهترین خاستگاه برای جشن گرفتن این رویداد هستند و از همین رو سوپر مسیو گیمز و کمپانی ۲K Games یک DLC رایگان برای بازی Quarry منتشر کردند. این DLC لباس‌هایی با تم فیلم‌ها و عناوین ترسناک دهه ۵۰ میلادی را به تن شخصیت‌های بازی می‌پوشاند.
این DLC تا اول نوامبر روی تمامی پلتفرم‌های مقصد در دسترس است. پس از این زمان DLC با قیمت ۵ یورو به فروش خواهد رسید.

در کنار این DLC، قیمت بازی Quarry نیز با تخفیف ۴۰ درصدی همراه شده تا مخاطبانی که به هر دلیل برای تهیه این عنوان تردید داشتند، با خیالی آسوده در این ایام مشغول به تجربه آن شوند. لازم به ذکر است این تخفیف تنها شامل نسخه دیجیتال بازی شده و تا مدت محدودی ادامه دارد:

  • PS Store: تنها نسخه دیجیتال دیلاکس و از نوزده اکتبر تا دوم نوامبر
  • مایکروسافت استور: نسخه دیجیتال دیلاکس و استاندارد، از هجدهم تا سی و یکم اکتبر
  • استیم: نسخه دیجیتال دیلاکس و استاندارد، از بیست و یکم اکتبر تا چهارم نوامبر

Quarry هم اکنون روی پلتفرم‌های PS4 ،PS5 ،Xbox One ،Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *