اخبار بازی

ریمیک بازی Silent Hill 2 مراحل پایانی ساخت را طی می‌کند

به گفته تیم سازنده ریمیک بازی Silent Hill 2 این عنوان از سال ۲۰۱۹ در دست ساخت بوده و اکنون مراحل پایانی خود را سپری می‌کند. البته این به معنای عرضه بازی در آینده نزدیک نیست و تصمیم این بخش با کونامی است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

هر چند از ماه‌ها پیش اینسایدرها و رسانه‌های متعددی خبر از ساخته شدن نسخه ریمیک بازی سایلنت هیل ۲ را منتشر کرده بودند اما، معرفی رسمی این عنوان در کنار سه بازی دیگر از این فرنچایز و البته فیلم سینمایی Return to Silent Hill که در ابتدای هفته جاری انجام شد تواسنت جنجال و هیجان زیادی را میان مخاطبان و محافل گیمینگ به پا کند و بازخوردها و نظرات زیادی درباره این عناوین در فضای مجازی در حال رد و بدل شدن است. کونامی هیچ تاریخ مشخص یا بازه زمانی خاصی را برای انتشار این چهار پروژه خود اعلام نکرد اما، با توجه به نمایش‌هایی که آن‌ها شاهد بودیم، با اطمینان می‌توان گفت ریمیک سایلنت هیل ۲ از شانس بیشتری برای عرضه در آینده نزدیک برخوردار است.

ظاهرا سازندگان نیز با مخاطبان در این باره هم نظر هستند. آقای Piotr Babeno، مدیرعامل استودیو بلوبر تیم در مصاحبه‌ای با رسانه The Game Spoof اعلام کرده ریمیک بازی Silent Hill 2 از سال ۲۰۱۹ در دست ساخت بوده و اکنون مراحل پایانی ساخت را سپری می‌کند و زین پس سازندگان زمان خود را صرف پولیش کردن بازی و رفع ایرادات فنی خواهند کرد. بنابراین انتظار می‌رود تاریخ عرضه بازی زودتر از آن چیزی باشد که بسیاری تصور می‌کردند. البته آقای Babeno به صراحت اعلام کرد صرفا کونامی درباره تاریخ انتشار بازی تصمیم می‌گیرد و وی و تیمش نمی‌توانند در این باره اظهار نظر کنند. ایشان معتقدند کونامی بزودی اطلاعات تکمیلی را با مخاطبان به اشتراک خواهد گذاشت.

سایلنت هیل ۲ در زمان عرضه برای PS5 و PC در دسترس خواهد بود. این عنوان به مدت یک سال در انحصار کنسول سونی است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *