اخبار بازی

جدول فروش هفتگی در بریتانیا؛ Gotham Knights ناکام در کسب صدر جدول

با پایان یک هفته دیگر، آمار جدول فروش هفتگی در بریتانیا منتشر شده که بر این اساس و مطابق انتظار عناوین تازه عرضه مانند فیفا ۲۳ و گاتهام نایتس توانستند رتبه‌های اول و دوم را در هفته اول انتشار به خود اختصاص دهند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

هفته گذشته بدون شک یکی از پرخبرترین و شلوغ‌ترین هفته‌ها طی سال میلادی جاری در صنعت گیم بود. در کنار معرفی نسخه ریمیک سایلنت هیل ۲، یکی از محبوب‌ترین عناوین وحشت-بقای تاریخ و انتشار پیش‌ نمایش بازی گاد آو وار رگناروک توسط رسانه‌های مختلف، چندین بازی بزرگ و مورد انتظار نیز روانه بازار شدند و مطابق انتظار این مسئله سبب تحول در آمار فروش طی هفته گذشته شده‌است. وبسایت GamesIndustry نیز طبق رسم همیشگی خود اقدام به انتشار جدول ده عنوان پرفروش بریتانیا در هفته گذشته کرده‌است.

بازی فیفا ۲۳ توانسته گوی سبقت را از سایر عناوین تازه عرضه شده برباید و بالاتر از رقیبان، در جایگاه اول پرفروش‌ترین بازی‌های انگلستان بایستد. بازی Gotham Knights، محصول جدید WB Games Montréal علی رغم اینکه بیش از ۷۸ درصد از آمار فروش بازی روی PS5 در هفته گذشته را به خود اختصاص داده، در کسب رتبه اول ناکام ماند و در اولین هفته عرضه خود در جایگاه دوم قرار گرفت.

رتبه پنجم جدول فروش هفتگی در بریتانیا متعلق به یک بازی جدید دیگر است. محصول Asobo Studio، بازی A Plague Tale: Requiem که حدود ۶ درصد از فروش خود را روی PS5 تجربه کرده، در این جایگاه قرار دارد. لازم به ذکر است این بازی از مان عرضه روی سرویس گیم پس در دسترس است و بدون شک این مسئله روی فروش آن موثر است.

شما در ادامه می‌توانید لیست ده عنوان پرفروش انگلستان طی هفته پیشین را مشاهده کنید:

رتبه عنوان
۱. FIFA 23
۲. Gotham Knights
۳. Mario + Rabbids Sparks of Hope
۴. Mario Kart 8 Deluxe
۵. A Plague Tale: Requiem
۶. Persona 5 Royal
۷. Splatoon 3
۸. Horizon Forbidden West
۹. Nintendo Switch Sports
۱۰. Animal Crossing: New Horizons
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *