اخبار بازی

مراحل ساخت بازی Callisto Protocol به پایان رسید

استودیو Striking Distance با انتشار یک توئیت خبر از پایان یافتن مراحل ساخت بازی Callisto Protocol و گلد شدن این عنوان داد. این بازی دسامبر سال میلادی جاری برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

طی چند هفته گذشته عناوین ترسناک و وحشت-بقا حسابی در میان مخاطبان و محافل گیمینگ خوش درخشیدند و بازی‌هایی مانند رزیدنت اویل ۴، دد اسپیس و جهار بازی جدید سایلنت هیل تبدیل به تیتر یک خبری بسیاری از رسانه‌های بازی تبدیل شدند و توانستند توجهات زیادی را به خود جلب کنند. شکی نیست که این سه فرنچایز از مطرح‌ترین و محبوب‌ترین‌ها ژانر خود هستند و چنین واکنش‌هایی از سوی مخاطبان کاملا قابل پیشبینی بود. از سوی دیگر یک آی‌پی جدید نیز حسابی میان مخاطبان ژانر وحشت غوغا به پا کرده و پتانسیل این را دارد که تبدیل یک آی‌پی با ریشه و محبوب تبدیل شود. کالیستو پروتکل ساخته جدبد خالق دد اسپیس و محصول Striking Distance نیز جزو مورد انتظارترین بازی‌ها برای طرفداران است.

این عنوان در ژانر وحشت-علمی تخیلی که از ماه‌های پیش مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کرد، بالاخره و در آستانه رسیدن زمان انتشار توانسته به پایان این مسیر طولانی و بعضا جنجالی برسد و به اصطلاح گلد شود. اکنون این بازی آماده رایت شدن روی دیسک‌های بلوری است و مراحل ساخت بازی Callisto Protocol به پایان رسیده و زین پس سازندگان باگ‌ها و ایرادات بازی را در قالب انتشار پچ روز عرضه رفع می‌کنند.

این بازی حدودا ۱۲ الی ۱۴ ساعت گیم‌پلی دارد و امکان اجرا با نرخ فریم شصت روی کنسول‌های نسل فعلی را دارد. سازندگان اعلام کردند تا یک سال پس از عرضه به صورت تمام وقت به پشتیبانی از این بازی خواهند پرداخت.
Callisto Protocol یازدهم آذرماه (دوم دسامبر) برای پلتفرم‌های PS4 ،PS5 ،Xbox One ،Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *