اخبار بازی

تماشا کنید: کونامی از بازی ریمیک Silent Hill 2 رونمایی کرد

پس از سالها گمانه‌زنی و انتظار، شرکت کونامی سرانجام رسما از بازی ریمیک Silent Hill 2 رونمایی کرد. این بازی که با یک تریلر چشمگیر نمایش داده شد، به نظر می‌رسد به نسخه اصلی سال ۲۰۰۱ بسیار وفادار است.

تریلر جیمز ساندرلند جدید را در ابتدا به ما نشان می‌دهد که برای نجات همسرش مری به سایلنت هیل رفته است. در تریلر نیز شاهد برخی از عناصر اصلی این سری ترسناک هستیم، از جمله خیابان های پر از مه و چند دشمن آشنا و از همه مهمتر Pyramid Head ( کله هرمی )

طبق اعلام رسمی کونامی، این عنوان برای PS5 و PC عرضه خواهد شد و در انحصار زمانی کنسول پلی استیشن ۵ خواهد بود. بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده، Silent Hill 2 Remake پس از یک سال برای کنسول‌های دیگر نیز عرضه می‌شود. ماساهیرو ایتو (Masahiro Ito)، طراح هنری بازی‌های قدیمی سری از Team Silent، و آکیرا یامائوکا (Akira Yamaoka)، آهنگساز عناوین قدیمی این سری نیز در توسعه این ریمیک نقش پررنگی ایفا کرده‌اند.

هنوز برای بازی ریمیک Silent Hill 2 تاریخ عرضه مشخصی عنوان نشده است اما احتمال می‌رود در اوایل سال ۲۰۲۴ این بازی مورد انتظار عرضه شود. استودیوی سازندۀ این ریمیک، بلوبر تیم است که سابقه ساخت بازی‌های ترسناکی همچون The Medium ،Layers of Fear و Blair Witch را در کارنامه خود دارد. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی موردانتظار را تماشا کنید:

نظر شما در مورد این ریمیک چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *