اخبار بازی

سرویس اشتراکی +Ubisoft در فروشگاه Xbox Store لیست شد

ابتدای سال میلادی جاری کمپانی یوبی سافت اعلام کرده بود سرویس اشتراکی +Ubisoft را در اختیار کاربران ایکس باکس و پلی استیشن قرار می‌دهد، اکنون شاهد محقق شدن این وعده هستیم و ظاهرا بزودی کاربران ایکس باکس می‌توانند این سرویس را تهیه کنند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بدون شک یکی از پدیده‌های موفق پر مخاطب نسل پیش کنسولی، سرویس‌های اشتراکی بودند و تقریبا تمامی کمپانی‌ها و ناشران بزرگ فعال در حوزه بازی‌های ویدیویی در تلاش بودند سرویس خاص خود را روانه بازار کنند. از مایکروسافت و سونی گرفته تا یوبی سافت، الکترونیک آرتز و ۲K. در این میان برخی موفق‌تر از باقی بودند و طیف وسیعی از مخاطبان جلب آن‌ها شدند. سرویس‎‌های یوبی سافت نیز جزو همین دسته بودند و پس از تجربه موفقیت آمیز قبلی، اکنون قصد دارند سرویس اشتراکی جدید خود را به کاربرانپلی استیشن و ایکس باکس عرضه کند.

در رویداد گیمزکام اعلام شد سرویس اشتراکی +Ubisoft در ابتدا برای کاربران ایکس باکس و سپس برای کاربران پلی استیشن عرضه خواهد شد. یکی از کاربران توئیتر موفق شده تا بررسی فایل‌های فروشگاه Xbox Store لوگوی سرویس یوبی سافت + را شناسایی کند و بنابراین شاید بزودی شاهد عرضه این سرویس در این فروشگاه باشیم. هنوز مشخص نیست نحوه عرضه سرویس روی پلتفرم‌های ایکس باکس به چه صورت است. آیا قرار است با سرویس گیم پس ادغام شود، در غیر این صورت تکلیف عناوینی از یوبی سافت که اکنون روی سرویس گیم پس هستند چگونه خواهد بود. آیا کاربران پلی استیشن به صورت مجزا می‌توانند اشتراک این سرویس را تهیه کنند یا باید مشترک سرویس PlayStation Plus Extra یا Premium باشند.

پاسخ سوالات تنها با انتشار یک بنانیه رسمی از سوی یوبی سافت مشخص می‌شود و تا آن زمان نمی‌توان اظهار نظر قطعی نمود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *