اخبار بازی

تهیه کننده Resident Evil 4 از کپکام جدا شد

آقای هیروکی کوبایاشی (Hiroyuki Kobayashi)، تهیه کننده Resident Evil 4 پس از ۲۷ سال همکاری با کپکام از این کمپانی جدا شد تا به شرکت متمول چینی NetEase  ملحق شود. آقای کوبایاشی تهیه کنندگی مجموعه Dino Crisis را نیز در کارنامه دارد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مدتی است که شرکت‌های بزرگ و مطرح چینی فعالیت گسترده خود را در صنعت گیم آغاز کرده‌اند و مشغول خرید استودیوها و شرکت‌های ناشر هستند. در صدر این شرکت‌ها، کمپانی بزرگ Tencent قرار دارد که تا کنون خریدهای بزرگ و مهم زیادی را به ثبت رسانده‌است. دومین کمپانی بزرگ چین، NetEase است که مدتی قبل اقدام به خرید استودیو سازنده سه‌گانه No More Heros یعنی grasshopper manufacture. بازیسازان زیادی از کشور ژاپن تا کنون به بخش گیمینگ کمپانی NetEase ملحق شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به آقای Toshihiro Nagoshi، خالق مجموعه یاکوزا اشاره نمود.

اکنون نوبت به یکی دیگر از جهره‌های با تجربه و کارکشته ژاپنی رسیده تا توسط NetEase جذب شود. آقای هیروکی کوبایاشی (Hiroyuki Kobayashi) پس از ۲۷ سال همکاری با کمپانی کپکام از این شرکت جدا شد. ایشان اولین بار به عنوان یک برای نویس روی پروژه Resident Evil کار کرد و از آن زمان به بعد نقشی کلیدی را در پروژه‌های آتی کپکام ایفا نمود که از جمله آن‌ها می‌توان به تهیه کنندگی نسخه اول و دوم مجموعه Dino Crisis اشاره کرد. آقای کوبایاشی تهیه کننده Resident Evil 4 نیز بوده‌است.

آقای کوبایاشی در اکانت توئیتر خود اعلام کرد قصد دار به کمک همکاران جدید خود در NetEase تجربه‌های خلاقانه و سرگرم کننده زیادی را برای مخاطبان خلق کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *