اخبار بازی

بازی جدید South Park توسط THQ Nordic منتشر می‌شود

رویداد مجازی کمپانی THQ Nordic شب گذشته با اعلام خبر ساخته شدن بازی جدید South Park توسط استودیو South Park Digital پایان یافت. آقایان Trey Parker و Matt Stone، خالقان مجموعه مستقیما در ساخت این بازی مشارکت خواهند داشت. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

شب گذشته کمپانی THQ Nordic رویدادی مجازی را به صورت لایو استریم برگزار کرد و طی آن از برنامه‌ها و بازی‌های آینده خود اطلاعات جدیدی را منتشر کرد. لحظات پایانی این لایو استریم برای طرفداران مجموعه انیمیشن کمدی South Park بدون شک ماندگارتر از تمام رویداد بود. THQ Nordic ضمن رونمایی از لوکو استودیو بازیسازی South Park Digital، اعلام کرد اقتباس جدید ویدیو گیمی از این مجموعه توسط این استودیو ساخته می‌شود و توسط THQ Nordic منتشر خواهد شد.

آقایان Trey Parker و Matt Stone، خالقان مجموعه اعلام کردند دقیقا یک سال پیش کار روی ساخت یک بازی سه بعدی را آغاز کرده‌اند. دو بازی پیشین مجموعه یعنی The Stick of Truth و Fractured but Whole توسط یوبی سافت منتشر شدند. پیش از ورشکسته شدن THQ، این کمپانی قرار بود بازی The Stick of Truth را منتشر کند. استودیو سازنده بازی جدید South Park پیشتر در ساخت بازی‌های نقش آفرینی مختلفی مشارکت کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به دو نسخه قبلی مجموعه South Park اشاره کرد.

انتظارات ظرفداران از اقتباس‌های مجموعه بالا است و با توجه به عملکرد خوب دو نسخه قبلی نیز، سازندگان جدید کار سختی را پیش رو دارند و باید دید چه عملکردی را از خود ارائه می‌کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *