اخبار بازی

شرکت EA یک عنوان بزرگ و یک ریمیک را در سال 2023 منتشر می‌کند

شرکت EA اعلام کرد در سه ماه پایانی سال مالی جاری خود، پنج بازی را منتشر می‌کند که شامل عنوانی بزرگ و معرفی نشده و یک بازسازی نیز می‌شود.

الکترونیک آرتز (Electronic Arts) برنامه‌ی انتشار بازی‌های خود در سال مالی جاری را روز گذشته و طی گزارشی درمورد درامد خود در سال گذشته، اعلام کرد. سه ماه پایانی سال مالی کنونی این شرکت از 1 ژانویه تا 31 مارس 2023 (11 دی 1401 تا 11 فروردین 1402) ادامه خواهد داشت.

چهار عنوان از عناوین مذکور هنوز به صورت عمومی معرفی نشده‌اند و از آن‌ها با عبارات «آیپی بزرگ»، «عنوان مشارکتی»، «بازسازی» و «عنوان ورزشی» یاد شده است. بازی پنجم که قبلاً معرفی شده بود، EA Sports PGA Tour نام دارد.

ممکن است عنوان مشارکتی ذکر شده همان Star Wars Jedi Fallen Order 2 باشد که بنا بر گزارشات اخیر، اواخر سال 2022 منتشر خواهد شد. سایر بازی‌های آینده‌ی این شرکت Apex Legends Mobile و F1 22 هستند که به ترتیب، در ماه جاری و 1 ژوئیه (10 تیر) عرضه می‌شوند.

آخرین بازی FIFA که ساخته‌ی EA است به همراه نسخه‌ی جدید سری بازی Madden، در انتهای سه ماه دوم سال مالی این شرکت یعنی 30 سپتامبر (8 مهر) منتشر خواهد شد.

در پایان سه ماه سوم سال مالی EA یعنی 31 دسامبر (10 دی) نیز شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی NHL و نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی Need for Speed خواهیم بود.

الکترونیک آرتز The Lord of the Rings: Heroes of Middle-Earth که عنوانی رایگان در سبک نقش‌آفرینی است و روز دوشنبه معرفی شد را نیز در این سال مالی منتشر خواهد کرد.

همچنین در ماه مارس، استودیوی Motive ویدیویی بیست دقیقه‌ای از Dead Space Remake را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که این بازی در ابتدای سال 2023 انتشار می‌یابد.

طبق گزارش این شرکت از سال گذشته، طی دوازده ماه مذکور که 31 مارس 2022 پایان آن است، شبکه‌ی بازیکنان EA در مقایسه با سال قبل رشدی 16 درصدی را تجربه کرده و به 580 میلیون حساب کاربری متفاوت و فعال افزایش یافته است که 150 میلیون آن را اکانت‌های FIFA تشکیل می‌دهند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *