اخبار بازی

The Skywalker Saga و GTA 5 در صدر

بازی The Skywalker Saga باز هم در صدر جدول فروش هفتگی عناوین دیجیتالی بریتانیا قرار گرفت و بازی GTA 5 نیز جایگاه بازی Elden Ring در رده‌ی دوم را تصاحب کرد.

علی‌رغم کاهش فروش 53 درصدی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga، این بازی همچنان در صدر جدول فروش هفتگی عناوین دیجیتالی بریتانیا قرار دارد. این سومین هفته‌ی متوالی است که این عنوان از زمان انتشار خود در صدر این جدول قرار می‌گیرد. طبق گزارش GSD، آمار فروش بازی‌های دیجیتالی در بریتانیا در هفته‌ی منتهی به تاریخ 24 آوریل، 33 درصد کاهش یافته است.

نکته‌ی جالب در این بین، حضور بازی Grand Theft Auto 5 در رتبه‌ی دوم این فهرست است. این بازی که در سال 2013 برای کنسول‌های پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه شد و سپس نسخه‌های نسل هشتم نیز عرضه گردید، اخیراً میزبان نسخه‌ی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس بود تا شاهد افزایش چشمگیر آمار فروش آن باشیم. این بازی پس از افت 16 درصدی آمار فروش Elden Ring به رتبه‌ی دوم دست یافت و ساخته‌ی جدید فرام‌سافت‌ور (FromSoftware) به جایگاه سوم منتقل کرد. جز موارد مذکور، بازی‌های دیگر این فهرست تغییر چندانی نسبت به هفته‌های گذشته نداشته‌اند و شاهد قرارگیری عناوینی از جمله WWE 2K22 و FIFA 22 در بین برترین‌ها هستیم.

از دیگر عناوین جالب توجه این هفته می‌توان به Call of Duty: Vanguard و Little Nightmares و حتی Monopoly Plus اشاره کرد. همچنین، لازم به ذکر است که شرکت نینتندو آمار فروش دیجیتالی عناوین خود را در اختیار هیچ منبعی قرار نمی‌دهد، بنابراین طبیعی است که در این فهرست شاهد هیچ عنوانی از این ناشر نباشیم.

در ادامه می‌توانید فهرست برترین‌های دیجیتالی از نظر آمار فروش در هفته‌ی اخیر بریتانیا را مشاهده کنید:

نام بازی رتبه
LEGO Star Wars: The Skywalker Saga 1
Grand Theft Auto 5 2
Elden Ring 3
WWE 2K22 4
Monopoly Plus 5
Red Dead Redemption 2 6
FIFA 22 7
Call of Duty: Black Ops 3 8
Little Nightmares 9
Call of Duty: Vanguard 10
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *