اخبار بازی

Psychonauts 2 پروفروش‌ترین بازی Double Fine بوده است

بنا بر توییت اخیر کارگردان هنری بازی Psychonauts 2، به نظر می‌رسد که این عنوان، پرفروش‌ترین بازی استودیوی Double Fine تا به امروز بوده است.

استودیوی دابل فاین پروداکشنز (Double Fine Productions) در سال 2015 از بازی Psychonauts 2 رونمایی کرد و ماه اوت گذشته، آن را منتشر نمود. اگرچه این بازی نظرات بسیار مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد، اما آمار فروش رسمی آن تا به امروز منتشر نشده است. اکنون، کارگردان هنری این پروژه یعنی لیزت تیتر مونتگومری (Lisette Titre-Montgomery) در صفحه‌ی توییتر خود به آمار فروش این عنوان اشاره کرده است.

او درمورد آخرین روز حضورش در دابل فاین نوشت:

یکم آوریل، آخرین روز من در دابل فاین بود. طی چهار سال گذشته چیزهای زیادی درمورد ماهیتم به عنوان یک رهبر و اینکه خلاقیت در ایده‌پردازی چه معنایی دارد، یاد گرفته‌ام. از شما بابت اعتماد به من برای احیای دنیای Psychonauts 2 ممنونم. رهبری من در این پروژه، عرضه‌ی بهترین بازی دابل فاین از نظر نمرات و پرفروش‌ترین عنوان این استودیو تا امروز را رقم زد.

اگرچه رقم دقیقی ذکر نشده است، اما با توجه به آنکه Psychonauts 1 از زمان عرضه‌ی خود در آوریل 2005 تا دسامبر 2015 موفق به فروش 1.7 میلیون نسخه شده بود، این رقم قطعاً بالاتر خواهد بود. در واقع، پیشی گرفتن از میزان فروش نسخه‌ی اول در این مدت زمان کوتاه، خبر بسیار خوبی برای سازندگان آن است. البته، همچنان باید منتظر اعلام رسمی آمار فروش نسخه‌ی دوم Psychonauts از سوی مایکروسافت یا دابل فاین بمانیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *