اخبار بازی

کارگردان خلاق سری Far Cry از یوبیسافت جدا شد

پاتریک پلورد (Patrick Plourde)، توسعه‌دهنده کهنه‌کار یوبیسافت (Ubisoft) و کارگردان خلاق سری Far Cry، پس از 20 سال این شرکت را ترک کرد.

پلورد که مدیر اجرایی بازی‌هایی چون Child of Light ،Watch Dogs 2 و Far Cry 3 بود، قصد دارد به عنوان بخشی از یک آژانس مشاوره مستقل کار کند و خارج از ساختار سنتی شرکت یوبی‌سافت، به کار خود ادامه می‌دهد. او طی پیام خداحافظی خود اذعان کرد:

بیشتر وقت من با یوبی‌سافت ادامه خواهد داشت، اما اکنون موقعیتی خارج از ساختار سنتی شرکت خواهم داشت و می‌توانم به سایر زمینه‌های خارج از بازی که مدتی روی آن‌ها تمرکز داشتم، بپردازم.

استفن توتیلو (Stephen Totilo)، روزنامه‌نگار Axios، بیانیه‌ای را که یوبی‌سافت در پی خروج پلورد به او داده بود، توییت کرد. در این بیانیه کوتاه آمده است:

ما می‌توانیم تایید کنیم که پاتریک یوبی‌سافت را ترک می‌کند. بنا بر درخواست خودش، او به برخی از مدیران خلاق خود و تیم تحریریه در مورد پروژه‌های خاص، مشاوره ارائه می‌دهد.

از زمان پیوستن به یوبی‌سافت، پلورد در نقش‌های مختلفی روی بزرگترین فرنچایزهای این ناشر کار کرده است. او که به عنوان طراح بازی و طراح مرحله در سری Assassin’s Creed حضور داشت، سپس به عنوان کارگردان خلاق روی Far Cry 3 کار کرد. پس از کار روی Child of Light و Watch Dogs 2، پاتریک به سمت سردبیری در یوبی‌سافت رفت و تا پایان کارش در شرکت در آنجا ماند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *