اخبار بازی

طراح مبارزات Hellblade 2 از کیفیت بالای این بازی می‌گوید

طراح مبارزات بازی Hellblade 2 اخیراً در مصاحبه‌ای جدید، در خصوص کیفیت این اثر مورد انتظار صحبت کرده است.

خوان فرناندز (Juan Fernandez)، طراح مبارزات عنوان Senau’s Saga: Hellblade 2، به‌تازگی در مصاحبه با نشریه‌ی اسپانیایی Vandal، در مورد این بازی صحبت کرد و جزئیات جدیدی از عمق مبارزات در این اثر را ارائه داد.

در صحبت‌های این طراح مبارزات، نکات جالبی وجود دارد. بازی Hellblade 2 رویکردی متفاوتی نسبت به نسخه قبلی خود دارد و ظاهراً بازیکنان نیاز به استفاده از حملات ترکیبی و کومبوهای مختلف خواهند داشت.

خوان فرناندز در این باره گفت:

ما در حال بالا بردن سطح کاری خود و کار بیشتر هستیم. نسبت به نسخه‌ی اول Hellblade، افراد بیشتری در اختیار داریم. اما کیفیتی که در مقابل و در مقایسه با بازی‌های مشابه ارائه می‌دهیم، به نظرم سر به فلک می‌کشد.

چیزی که من در مورد Hellblade 2 دوست دارم این است که این بازی یک رویکرد بسیار منحصر به فرد دارد. فکر می‌کنم نسخه‌ی دوم تاثیری مانند Hellblade 1 خواهد داشت؛ اما به دلایل مختلف بدیهی است که چیزهای زیادی وجود دارد که در بازی اول جدید بودند و این تأثیر کمتری خواهند داشت. اما در بازی دوم، یک سری موارد جدید دیگر وجود دارند که این تاثیر را خواهند داشت.

وی در ادامه اظهار داشت:

موردی که در خصوص Hellblade 1 کمترین میزان رضایت را از آن داشتم، نبود تنوع در دشمنان بود و مبارزه دوربرد نیز وجود نداشت. همچنین نحوه‌ی تنظیم سیستم‌های سختی مشکل دیگر بود. دشمنان جان و دوام زیادی داشتند و این موضوع در بسیاری از مواقع خسته‌کننده می‌شد. ما حملات و کومبوهای مختلفی داشتیم اما دشمنان شما را تشویق نمی‌کردند که از آن حملات ترکیبی استفاده کنید. معمولاً افراد دو یا سه حرکت را دوست داشتند و مدام آن‌ها را تکرار کردند. دفع حملات راحت و زمان‌بندی داستان نیز می‌توانستند به صورت هوشمندانه‌تر متعادل شوند.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 برای ایکس‌باکس سری ایکس/اس و PC در دست توسعه قرار دارد. هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این بازی اعلام نشده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *