اخبار بازی

شرکت کپکام حقوق کارکنان خود در ژاپن را 30 درصد افزایش می‌دهد

شرکت کپکام برنامه‌های خود برای افزایش حقوق کارمندان در ژاپن را اعلام کرده است. این در حالی است که این شرکت برای پنجمین سال متوالی بیشترین میزان سودآوری خود را ثبت می‌کند.

از آغاز سال مالی 2022 برای کپکام یعنی اول ماه آوریل، حقوق پایه‌ی کارمندان این شرکت قرار است 30 درصد افزایش یابد. هم‌‎چنین سیستم پاداش‌های این شرکت تغییر خواهد کرد تا با عملکرد مالی آن ارتباط مستقیم‌تری داشته باشد. ناشر Resident Evil و Monster Hunter به تازگی آمار خود برای سال مالی 2021 را منتشر کرده است. طبق این آمار کپکام برای نهمین سال متوالی رشد درآمد داشته و برای پنجمین سال متوالی بیشترین میزان سودآوری شرکت را ثبت کرده است.

در پایان نه ماهه‌ی سال مالی جاری کپکام در دسامبر 2021، این شرکت اعلام کرد که بالاترین میزان فروش خالص و سودآوری را پس از نه ماه در تاریخ شرکت ثبت کرده است. در پایان سال مالی جاری اعلام شده که بازی Resident Evil Village حدود 5.7 میلیون نسخه و Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin حدود 1.4 میلیون نسخه فروخته است. با این حال اکثر فروش بازی به خاطر بازی‌های قدیمی‌تر سری‌های Resident Evil و Monster Hunter بوده است.

صندوق ثروت ملی عربستان صعودی چندی پیش پنج درصد از سهام شرکت کپکام را خریداری کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *