اخبار بازی

نقشه‌ی Liberty City به بازی GTA Online اضافه خواهد شد

شایعات حاکی از آن هستند که بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ای که شامل نقشه‌ی Liberty City می‌شود، در فصل تابستان برای بازی GTA Online عرضه خواهد شد.

اخیراً یک شایعه‌ی جدید پیرامون بازی GTA Online منتشر شده است که به اضافه شدن نقشه‌ی Liberty City به این بازی اشاره دارد. بر این اساس، این نقشه در قالب یک بسته‌ی گسترش دهنده در فصل تابستان به این بازی اضافه خواهد شد. این نقشه پیش‌تر در بازی‌های GTA 3 و GTA 4 میزبان گیمرها بوده است. این خبر برای اولین بار توسط یک افشاگر اطلاعات با سابقه‌ی پرتغالی به نام Matheusvictorbr منتشر شد. وی پیش‌تر به دلیل لو دادن اطلاعات مختلف از بازی‌های Grand Theft Auto VI و GTA Online و به طور کلی اطلاعاتی از شرکت راکستار گیمز (Rockstar Games) شناخته می‌شود.

پیش از هر چیزی لازم است بدانید که اطلاعات نگارش شده در این خبر ابتدا از زبان پرتغالی به انگلیسی و سپس از زبان انگلیسی به فارسی ترجمه شده‌اند و ممکن است که معانی برخی از کلمات به صورت صحیح بازگو نشده باشند. به هر ترتیب، در این خبر چنین آمده است که یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسان‌های بازی GTA Online در فصل تابستان منتشر خواهد شد و طی آن یک بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی نقشه نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. با توجه به این که این نقشه با آیکون مجسمه‌ی آزادی Liberty City معرفی شده است، چنین به نظر می‌رسد که شهر مذکور به بازی افزوده خواهد شد.

متأسفانه تاکنون هیچ اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است و با توجه به این موضوع که شرکت راکستار شدیداً در قبال انتشار اطلاعات جدید پیرامون بازی‌های خود با وسواس عمل می‌کند، به احتمال فراوان فعلاً خبری از تایید یا تکذیب این شایعه نخواهد بود. البته، گزارش‌هایی از منابع مختلف منتشر شده‌اند که ادعا می‌کنند یک نسخه‌ی ریمستر از بازی GTA 4 در دست ساخت است و این بازی در سال 2023 منتشر خواهد شد.

از طرف دیگر، احتمال این‌که این به‌روزرسانی شامل کل نقشه‌ی Liberty City از GTA 4 باشد نیز بسیار اندک است، زیرا با یک به‌روزرسان رایگان روبرو هستیم. همچنین، صرف زمان طولانی برای توسعه‌ی این نقشه در حالی که بازی GTA 6 در حال توسعه است منطقی به نظر نمی‌رسد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *