اخبار بازی

پوتین از قانون تحریم جهانی انتقاد می‌کند

تهاجم روسیه و بلاروس به اوکراین همچنان ادامه دارد و جهان در حمایت از اوکراین با توسعه‌دهندگان بازی‌ها برای امور خیریه پیش‌قدم بوده‌اند، دولت‌ها تحریم هایی را اعمال می‌کنند و خود شهروندان روس اعتراض می‌کنند؛ همه با هم علیه این تهاجم متحد هستند.

پوتین معتقد است که غرب در تلاش است روسیه را به خاطر اقداماتش به شکل کامل پاک کند. پوتین گفت:

امروز آن‌ها در تلاشند تا فرهنگ هزار ساله مردم ما را لغو کنند. آن‌ها نویسندگان و کتاب‌های روسی را ممنوع می‌کنند. آن‌ها اکنون در تلاشند کشور ما را پاک کنند.

او همچنین واکنش غرب به جی‌کی رولینگ (JK Rowling)، نویسنده کتاب‌های هری پاتر که چندین نظر انتقادی از LGBT را به صورت آنلاین توییت کرده بود، مورد انتقاد قرار داد. پوتین از رمان‌های هری پاتر او تمجید کرد و گفت که او صرفا «به دلیل اینکه خواسته‌های حقوق جنسیتی را برآورده نمی‌کرد» از بین عموم پاک شد. جی کی رولینگ هنوز طرفداران خود را در توییتر دارد و هنوز هم از فرنچایز هری پاتر درآمد کسب می‌کند، اما او همچنین از پلتفرم خود برای به اشتراک گذاشتن مقالات و نظرات جنسیتی استفاده می‌کند.

یکی از آن‌ نظرات اذعان دارد که فعالان این زمینه در تلاش برای از بین بردن تعریف قانونی و درست جنسیت و جایگزینی آن با جنسیت‌ها هستند. پوتین معتقد است، واکنشی که روسیه در نتیجه تهاجم خود به اوکراین با آن روبه‌رو می‌شود، مشابه واکنش به رولینگ برای نظرات آنلاین او است و «فرهنگ پاک‌سازی» را به زمانی که نازی‌ها کتاب‌ها را در دهه 1930 سوزاندند تشبیه کرد. پوتین گفت:

ما زمانی را که کتاب‌ها را آتش می‌زدند، به یاد می‌آوریم. تصور چنین چیزی در کشور ما غیرممکن است و ما به لطف فرهنگ خود در برابر آن بیمه شده‌ایم. این فرهنگ از سرزمین مادری ما جدایی ناپذیر است، از روسیه، جایی که عدم تحمل قومی وجود ندارد، جایی که برای قرن ها نماینده ده‌ها نژاد است. گروه‌های قومی با هم زندگی می‌کنند.

رولینگ هنوز در مورد واکنش پوتین به او اظهار نظر نکرده است، اما او مرتبا در توئیت‌هایش می‌نویسد که در کنار اوکراین است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *