اخبار بازی

مدیر اجرایی شرکت بازی‌سازی آمازون استعفا داد

رئیس استودیوی بازی سازی آمازون، مایک فرازینی (Mike Frazzini)، از بخش توسعه که خود در تاسیس آن کمک کرده بود، استعفا داد.

بر اساس بیانیه‌ای که توسط بلومبرگ منتشر شد، مدیر اجرایی شرکت برای تمرکز روی خانواده خود، استودیو بازی‌سازی آمازون را ترک می‌کند. این شرکت در بیانیه‌ای گفت:

مایک از آغاز کار آمازون گیمینگ با ما بود و رهبری و پشتکار او به ایجاد تجارت ما از پایه کمک کرد. موفقیت‌های اخیر ما با New World و Lost Ark نتیجه چشم‌انداز بلندمدت برای بازی‌هایی است که او به ایجاد آن‌ها کمک کرد. ما از همه کمک‌های او بسیار سپاس‌گزاریم و برای مایک بهترین ها را آرزو می‌کنیم.

در دوران مدیریت فرازینی، شرکت بازی‌‌سازی آمازون با وجود سرمایه‌گذاری صدها میلیون دلاری برای ساخت بازی، در تلاش بود تا موفقیت‌های جدیدی کسب کند. پشتیبانی از بازی شوتر Crucible به طور رسمی در اکتبر 2020، تنها پنج ماه پس از عرضه بازی، پس از شکست برای جذب تعداد قابل توجه‌ای از بازیکنان، متوقف شد. اخیرا آمازون بازی آنلاین و چندنفره Lord of the Rings را به دلیل اختلاف با Tencent (تنسنت)، شرکت مادر سازنده این عنوان، لغو کرده است.

این شرکت سرانجام در اواخر سال گذشته با New World به موفقیت دست یافت. این عنوان در زمان عرضه، در رتبه پنجم پربازدیدترین بازی‌های پلتفرم Steam قرار داشت. به گزارش بلومبرگ، برخی از کارکنان، مایک فرازینی را به دلیل عدم تجربه او در اداره یک استودیو بازی مورد انتقاد قرار داده بودند. این مدیر اجرایی از بخش کتاب آمازون به بخش بازی‌سازی منتقل شده بود. یکی از مدیران سابق استودیوی بازی آمازون گفته است که رهبری فرازینی به دلیل نداشتن تجربه قبلی در بازی‌سازی، به شرکت آسیب زده است. آمازون شرکتی است که فکر می‌کند اگر بتوانید در یک زمینه موفق باشید، می‌توانید در زمینه‌های دیگر نیز موفق شوید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *