اخبار بازی

کارگردان نسخه جدید The Witcher با کرانچ مخالف است

جیسون اسلاما (Jason Slama)، که اخیراً به عنوان کارگردان نسخه‌ی بعدی بازی The Witcher منصوب شده است، می‌گوید سی‌دی پراجکت رد در طول توسعه‌ی پروژه از وقوع کرانچ جلوگیری می‌کند.

اخیراً شرکت سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) به صورت رسمی اعلام کرد که کار بر روی نسخه‌ی جدید The Witcher را آغاز کرده است و این عنوان، اولین بازی در یک حماسه‌ی جدید برای این سری خواهد بود. همچنین تایید شده است که این شرکت برای پروژه‌ی مذکور و عناوین آینده‌ی خود، از موتور Unreal Engine 5 استفاده خواهد کرد. در عین حال، جزئیات دیگری در خصوص روند توسعه‌ی پروژه به دست آمده است.

به‌تازگی آقای جیسون اسلاما، که سابقه‌ی کار روی عناوین Gwent: The Witcher Card Game و The Witcher 3 را دارد، تایید کرده است که وظیفه‌ی کارگردانی نسخه‌ی جدید The Witcher را برعهده خواهد داشت. وی به‌تازگی در پاسخ به توییتی که به سابقه‌ی شرکت لهستانی سی‌دی پراجکت در کرانچ و گرفتن کار بیش از حد توسعه‌دهندگان اشاره می‌کند، موضع قاطعانه‌ای اتخاذ کرد و اظهار داشت که اوضاع با او به عنوان کارگردان بازی متفاوت خواهد بود.

همان‌طور که اشاره شد، شرکت سی‌دی پراجکت رد سابقه‌ای طولانی در کرانچ دارد. پس از اتمام ساخت The Wicther 3 که با کرانچ زیادی همراه بود، شرکت مذکور تصمیم به بهبود مدیریت خود گرفت تا از بروز کرانچ برای پروژه‌های آینده جلوگیری کند. در همین راستا، این شرکت در می 2019 اعلام کرد که به دنبال اعمال سیاست‌های جدید «غیر اجباری» در کار است.

هنوز اطلاعات زیادی در خصوص نسخه‌ی جدید The Wicther در دسترس نیست. شرکت سی‌دی پراجکت اعلام کرده است که علی‌رغم توافق جدید و چندساله‌ی آن با اپیک گیمز (Epic Games)، نسخه‌ی بعدی این بازی روی PC در انحصار فروشگاه اپیک گیمز یا هر فروشگاه دیگری نخواهد بود.

(Jonah hex(back from hell
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *