اخبار بازی

آخرین راز بازی The Witcher 3 پیدا شد

در طی استریم خیریه شرکت سی‌دی پراجکت (CD Projekt) برای مردم اوکراین، فیلیپ وبر (Philipp Weber) طراح دیزاین بازی‌های Witcher 3 و Cyberpunk 2077، اشاره به رازی در بازی Witcher 3 کرد که بعد از 7 سال هنوز کسی متوجه آن نشده است.

در استریم دو ساعته توسعه‌دهندگان Witcher 3، آقای وبر مدعی شد که رازی در بازی وجود دارد که تا کنون کسی متوجه آن نشده و شاید آخرین راز بزرگ بازی باشد. او همچنین اضافه کرد که این راز مربوط به دو منطقه اسکالیگا (Skellige) و توسان (Toussaint) می‌‌شود.

این مطلب بخش‌های مهمی از بازی Witcher 3 و بسته گسترش‌دهنده Blood and Wine را اسپویل می‌کند.

اولین حدس قوی طرفداران Witcher کاراکتر ویویان (Vivienne) بود. در خط داستانی این شخصیت، اگر طلسم او به وسیله تخم پرنده از بین برود، گرالت به او می‌گوید که تنها 7 سال عمر خواهد کرد. ویویان اما این ریسک را می‌پذیرد و می‌گوید که قصد دارد به نویگراد (Novigrad) و اسکالگیا سفر کند و حتی می‌توانیم او را در اسکله نُویگراد ملاقات کنیم که آنجا هدیه‌ای به گرالت می‌دهد.

اما پیدا کردن او در اسکالگیا کمی دشوارتر است، زیرا ملاقات او به دلیل باگ در حالت عادی ممکن نیست و فقط کاربران پیسی، با تغییر در کدهای بازی می‌توانند او را ملاقات کنند. این راز یک سال پیش توسط یوتیوبر معروف xLetails کشف شد. در همان موقع نیز، آقای وبر با بازتوییت کردن xLetails چنین گفت

بسیار جذاب است که با گذشت سال‌ها از عرضه Witcher 3، هنوز رازها و نکات جدید از آن پیدا می‌شود.

مشتاقم که ببینم چه زمانی آخرین راز ویویان کشف می‌شود!

با کنار هم گذاشتن صحبت‌های آقای وبر، طرفداران مسمم شدند که راز مربوط به این شخصیت را پیدا کنند و سرانجام روز گذشته، xLetails کشف کرد که با 7 سال مدیتیشن کردن در بازی، همانطور که گرالت پیش‌بینی کرده بود، ویویان در اتاقش می‌میرد. جالب این است که ظاهر ویویان روی زمین افتاده، بسیار باگی است. پیدا شدن این راز، بازخورد سازندگان Witcher 3 را نیز به همراه داشت. آقای وبر توییت مربوط را بازتوییت کرد

عالی آن را پیدا کردی! کنجکاوم که چگونه تونستی بهش برسی.

من فکر می‌کنم که باگ مربوط به این راز به دلیل فیزیک لباس‌هاست. معمولا وقتی می‌خواهیم یک کاراکتر مرده را نشان دهیم، از یک مدل ایستا و ثابت استفاده می‌کنیم ولی این راز در توسعه زمانی تمام شده بود که ما دیگر نمی‌توانستیم چیز جدیدی به بازی اضافه کنیم. باید این مورد را اصلاح کنیم.

آقای ساسکو (Paweł Sasko) هم خطاب به xLetails گفت:

ما باور داشتیم که بالاخره یک روز این راز را پیدا خواهی کرد!

یوتیوبر xLetails در بین طرفداران سری Witcher بسیار شناخته شده است و بارها سازندگان Witcher او را ستایش کرده‌اند. وی به مدت 4 سال به پیدا کردن رازها و نکات مخفی سری Witcher مشغول است و پلی‌لیست مربوطه در چنل او، بیش از 120 ویدیو دارد.

دیروز چند ساعت پس از پیدا شدن این راز، ساخت ماجراجویی جدیدی برای The Witcher توسط سی‌دی پراجکت تایید شد. همچنین گفته شده که بازی جدید این سری با موتور بازیسازی Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *