اخبار بازی

برخی از اعضای تیم سازنده STALKER 2‌ به جمهوری چک نقل مکان می‌کنند

طبق یک گزارش جدید، استودیوی GSC Game World برای ادامه‌ی کار روی توسعه‌ی بازی STALKER 2 برخی از کارمندان خود را به دفتر جدیدی در کشور جمهوری چک انتقال می‌دهد.

وب‌سایت Vortex از چک، در گزارش اخیر خود اشاره کرد که تیم اوکراینی GSC Game World به دلیل حمله‌ی روسیه به اوکراین، در حال برنامه‌ریزی برای انتقال استودیوی خود در شهر کیف به یک دفتر جدید در شهر پراگ در کشور چک است.

گرچه به نظر نمی‌رسد که کل استودیوی GSC Game World جابه‌جا شود، اما Vortex گزارش می‌دهد که طبق گفته‌ی منبع موثق خود، بخشی از اعضای این تیم به جمهوری چک می‌روند و آن‌ها در حال حاضر برای کار ثبت نام کرده‌اند. پیش از آن که منبع Vortex این ادعا را مطرح کند، پاول باراک (Pavel Barak)، رئیس انجمن توسعه‌دهندگان بازی چک، تأیید کرده بود که استودیوی GSC Game World در حال انجام پرس و جوهایی در مورد نقل مکان به کشور چک است.

همچنین پتر کولار (Petr Kolar) از اشبورن گیمز (Ashborne Games) که این استودیو نیز در کشور جمهوری چک قرار دارد، به Vortex گفته است که با توسعه‌دهندگان استودیوی GSC در مورد یک انتقال احتمالی در تماس بوده است. همچنین Jan Kavan از استودیوی CBD Software نیز تایید کرد که به مدیر توسعه تجارت استودیوی GSC ده نوع دستورالعمل را در خصوص چگونگی راه‌اندازی یک شرکت در جمهوری چک ارائه کرده است.

پیش‌تر استودیوی GSC Game World در اوایل ماه مارس با انتشار ویدیویی در کانال یوتیوب خود اعلام کرد که روند توسعه‌ی بازی STALKER 2 به دلیل تهاجم ارتش روسیه به اوکراین متوقف شده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *