اخبار بازی

بازی GTA V روی هر دو پلتفرم نسل جدید عملکرد مشابهی دارد –

مدتی پیش، یک کانال یوتوب به برتری بازی GTA V روی پلتفرم پلی استیشن 5 اشاره داشت، اما بررسی مفصل‌تر از سوی دیجیتال فاندری چیز دیگری می‌گوید.

بر اساس بررسی‌های انجام شده از سوی کانال یوتوب دیجیتال فاندری (Digital Foundry)، به طور کلی بازی GTA V روی دو پلتفرم ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 عملکرد یکسانی دارد. اگرچه در این میان برخی جزئیات نیز وجود دارند که به یک پلتفرم برتری خاصی را اهدا می‌کنند. به طور مثال، در نسخۀ پلی استیشن 5 شاهد یک سایه‌زنی «اضافه‌تر» هستیم، با این که سطح کیفی سایه‌ها یکسان هستند. اما در سمت مقابل، کنسول ایکس باکس سری ایکس بازتاب‌ها از سطوح منعکس‌کننده را با وضوح بیشتری نمایش می‌دهد. هر دو برتری بسیار جزئی هستند.

در مبحث بارگذاری، دیجیتال فاندری شاهد 3 ثانیه برتری روی پلتفرم ایکس باکس سری ایکس است. در حالت Performance، نرخ فریم روی هر دو کنسول نسل جدید یکسان بوده و در اکثر مواقع 60 فریم است. در برخی مراحل پرانفجار، روی پلی استیشن 5 شاهد افت بیشتری هستیم و در برخی مراحل دیگر ایکس باکس سری ایکس افت فریم بیشتری دارد.

در مجموع، دیجیتال فاندری عملکرد بازی روی دو پلتفرم را یکسان اعلام می‌کند، به شکلی که بسته به حالت بصری‌ای که انتخاب می‌کنید، شاید هر پلتفرم برتری خاص خود را داشته باشد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *