اخبار بازی

پروژه جدید هیدئو کوجیما مورد استقبال سونی قرار گرفته است

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، خالق سری Metal Gear، در حال حاضر روی پروژه‌ی جدید خود کار می‌کند و در این بین ظاهراً سونی علاقه‌ی خود را به آن ابراز کرده است.

یک نمونه‌ی اولیه از فناوری کنفرانس از راه دو غول ژاپنی MADO داده شده است که از آن برای نظارت بر بخش‌های موشن کپچر در ایالات متحده استفاده می‌شود. این کیت هنوز در دسترس عموم قرار ندارد، اما هیدئو کوجیما دسترسی اولیه آن را دریافت کرده است.

نکته‌ی جالب این است که به نظر می‌رسد بخش‌های مربوط به موشن کپچر در استودیوی سانتا مونیکای سونی (Santa Monica) انجام می‌شود. پیش از این میان‌پرده‌های بازی Resident Evil: Village نیز در استودیوی مذکور انجام شده بود. با این حال، پروژه‌های فرست پارتی سونی همواره در اولویت قرار دارند. همین موضوع گمانه‌زنی‌ها در مورد همکاری دوباره‌ی کوجیما با پلی‌استیشن را افزایش داده است.

مدتی پیش هیدئو کوجیما جایزه‌ی فرهنگی ویژه‌ی ژاپن را به خاطر «دستاوردهای برجسته در زمینه‌های مختلف هنری»از آن خود کرد. دو روز قبل، کوجیما تصویر دو دسته گل را در صفحه توییتر خود منتشر کرد که این‌ها به منظور تبریک به وی از طرف جیم رایان (Jim Ryan)، رئیس پلی‌استیشن و همچنین کیچیرو اوراتا (Keiichiro Urata)، مدیر روابط بخش ثرد پارتی قسمت ژاپن کمپانی سونی فرستاده شده بود.

پیش از این، شایعاتی در خصوص همکاری کوجیما با مایکروسافت به منظور کار روی یک بازی بر اساس فناوری ابری منتشر شده بود. حال به نظر می‌رسد شایعات همکاری وی با سونی قوت گرفته است. نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *