اخبار بازی

سازندگان اطلاعات جدید بازی Hogwarts Legacy را با مخاطبان به اشتراک گذاشتند

به دنبال انتشار اولین تریلر گیم‌پلی بازی، سازندگان در وبسایت پلی استیشن بلاگ اقدام به نشر اطلاعات جدید بازی Hogwarts Legacy کردند. این بازی یک تجربه تک نفره در ژانر اکشن نقش آفرینی است و انتخاب‌های مخاطب نقش مهمی در داستان بازی دارد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

پس از چندین ماه سکوت خبری و انتظار، بالاخره استودیو آوالانچ و کمپانی WB Games بالاخره شب گذشته اولین تریلر گیم‌پلی بازی Hogwarts Legacy را منتشر کردند. وقایع این بازی در دهه هشتاد میلادی رخ می‌دهد، جایی که مخاطب به عنوان یک هنرجو وارد مدرسه سحر و جادو هاگوارتز می‌شود. با توجه به داستان‌های مجموعه رمان هری پاتر، انتظار می‌رود قابلیت کو-آپ نیز در بازی وجود داشته باشد.

پس از نمایش این تریلر، سازندگان با انتشار یک پست در پلی استیشن بلاگ اقدام به نشر اطلاعات جدید بازی Hogwarts Legacy کردند. آقای چندلر وود (Chandler Wood)، مدیر بخش روابط عمومی استودیو آوالانچ می‌گوید هرچند مخاطب می‌تواند در ماجراجویی‌های خود چندین NPC را به همراه داشته باشد اما، در مجموع این بازی یک تجربه داستان محور و تک نفره است.

آنتاگونیست‌های اصلی بازی یک گابلین به نام Ranrok و یک جادوگر پلید به نام Victor Rookwood هستند. این گابلین از تمامی‌ جادوگران نفرت دارد و علاوه بر اتحاد خود با Rookwood، یک دسته از گابلین‎‌ها را نیز برای پیش برد اهداف خود رهبری می‌کند. وظیفه مخاطب این است که مانع از کنترل یک نوع جادوی باستانی توسط این شخصیت‌های پلید شود.

شخصیت‌هایی مانند پروفسور Eleazar Fig به عنوان یک مرشد و راهنما مخاطب را در مسیر خود هدایت می‌کند. چه برای مخاطبانی که به دنبال یک تجربه چالش برانگیز هستند و چه مخاطبانی که صرفا قصد تجربه داستان بازی را دارند، طبف وسیعی از درجه سختی وجود دارد و سازندگان قصد دارند “مخاطبان به شیوه‌ای بازی را تجربه کنند که بیشترین لذت را از آن ببرند.”

Hogwarts Legacy در بازه تعطیلات سال ۲۰۲۲ میلادی برای پلتفرم‌های Xbox One ،Xbox Series X/S ،PS4 ،PS5 و PC منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *