اخبار بازی

رسمی: میزان فروش بازی Elden Ring اعلام شد

پس از انتشار شایعات و بعضاً گزارش‌های مختلف، سرانجام ناشر بازی Elden Ring یعنی شرکت باندای نامکو (Bandai Namco)، آمار رسمی فروش این بازی را اعلام کرد.

شرکت باندای نامکو با انتشار بیانیه‌ای میزان فروش جدیدترین ساخته‌ی استودیوی فرام‌سافتور را اعلام کرده است. بر این اساس، بازی Elden Ring که از تاریخ 6 اسفند ماه (25 فوریه) در دسترس عموم قرار گرفت، تا کنون موفق به فروش 12 میلیون نسخه شده است. هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان بازی Elden Ring و مدیر استودیوی فرام‌سافتور، در بخشی از بیانیه‌ی باندای نامکو گفته است:

دیدن این که چند نفر Elden Ring را بازی می‌کرده‌اند، شگفت‌انگیز است. من می‌خواهم که از طرف تمام تیم توسعه، صمیمانه تشکر کنم.

رئیس و مدیرعامل شرکت باندای نامکو، یاسو میاکاوا (Yasuo Miyakawa) نیز ضمن تشکر از تمامی طرفدارن، بابت حضور خود در مراحل توسعه‌ی بازی Elden Ring ابراز خوشحالی کرده است:

توسعه‌ی مشترک میان فرام‌سافتور و باندای نامکو اینترتینمنت، Elden Ring، این اکشن نقش‌آفرینی جدید را که حالا در فروش جهانی از 12 میلیون نسخه فراتر رفته، خلق کرده است. من می‌خواهم از این موقعیت استفاده و از تمام طرفدارانی که Elden Ring را به زندگی گیمینگ خود آورده‌اند، سپاسگزاری کنم. بسیار افتخار می‌کنم از این جهت که همراه با فرام‌سافتور، تحت راهنمایی کارگردان میازاکی و در کنار جورج مارتین، در جان بخشیدن به این بازی فوق‌العاده و شگفت‌انگیز نقش داشته‌ام.

بازی Elden Ring در فاصله‌ی کمتر از بیست روز از زمان عرضه‌اش، به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است. در گام نخست، این بازی با تحسین منتقدان رو به رو شد؛ تا جایی که بالاترین امتیاز تاریخ وب‌سایت اوپن‌کریتیک را از آن خود کرد. پس از آن نوبت به پلیرها رسید و استقبال فوق‌العاده از این بازی، تعداد پلیرهای همزمان آن در پلتفرم استیم را تا حدود یک میلیون پلیر بالا برد.

شما می‌توانید نقد و بررسی وب‌سایت واران گیم از این بازی را با عنوان “ضیافت پیکار و صلابت یک کیهان” و به قلم محمد حسین کریمی مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *