اخبار بازی

حالت 60 فریم به نسخه‌ی ایکس باکس سری اس Dying Light 2 اضافه شد

آخرین به‌روزرسان Dying Light 2 Stay Human حالت 60 فریم بر ثانیه را به نسخه‌ی ایکس باکس سری اس و یک حالت جدید را به نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس این بازی افزود.

این به‌روزرسان هم اکنون در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس و اس قرار دارد و این افراد می‌توانند بازی خود را به‌روزرسانی کرده و از حالت‌های جدید گرافیکی بهره‌مند شوند. همچنین، استودیوی تکلند (Techland) توسط این به‌روزرسان باگ‌های متعدد و آزاردهنده را رفع کرده است که برخی از آن‌ها مانع پیشروی در بخش داستانی می‌شدند. علاوه بر رفع برخی از اشکالات حالت کوآپ، تغییراتی در هوش مصنوعی دشمنان و الگوهای رفتاری آن‌ها صورت گرفته است که به تجربه‌ی بازی کمک می‌کند.

علاوه بر موارد فوق، یک حالت جدید گرافیکی با مضمون “Balanced Mode” در دسترس دارندگان کنسول ایکس باکس سری ایکس به این بازی افزوده شده است که نرخ فریم را در کنار حفظ بیشتر ویژگی‌های بصری در حالت 60 فریم بر ثانیه نگه می‌دارد. از طرف دیگر، دارندگان کنسول‌های ایکس باکس سری اس نیز می‌توانند این عنوان را با نرخ 60 فریم بر ثانیه تجربه کنند و پس از نصب به‌روزرسان این گزینه برای آن‌ها فعال خواهد شد.

بازی Dying Light 2 Stay Human هم اکنون در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *