اخبار بازی

مدیریت مأموریت‌ها و NPCهای Elden Ring با کمک یک نرم‌افزار

یکی از کاربران بازی Elden Ring، نرم‌افزاری برای سیستم ios ساخته است که به بازی‌بازان اجازه می‌دهد NPCها و مأموریت‌های بازی را ثبت و مدیریت کنند.

این نرم‌افزار که با نام Shattered Ring عرضه شده است، به یکی از اساسی‌ترین شکایت‌های برخی از بازی‌بازان از بازی جدید فرام سافت‌ور (FromSoftware) که عدم وجود سیستم مدیریت مأموریت‌ها است، پرداخته و برایش راهکاری ارائه داده است.

برخی از بازی‌بازان، به خصوص کسانی که با بازی‌های این استودیو آشنایی دارند، نه تنها به چنین شرایطی عادت کرده‌اند، بلکه حتی لذت این بازی‌ها را در چنین چیزهایی می‌دانند. با این وجود، هستند افرادی که دلشان می‌خواهد این بازی هم همانند بسیاری از بازی‌های جهان‌آزاد دیگر، از یک سیستم مدیریت مأموریت بهره ببرد. عرضه‌ی چنین نرم‌افزاری قطعاً برای آن‌ها خوشحال کننده خواهد بود.

در واقع، Shattered Ring یک نرم‌افزار مبتنی بر پایگاه داده است که برای کاربران خود، امکان ثبت دستی اسامی NPCهای بازی را فراهم می‌کند. کاربرد این نرم‌افزار به اینجا محدود نمی‌شود. ثبت مکانی که در آن با NPCها ملاقات داشته اید، جزئیات مأموریتی که به شما محول کرده‌اند و مشخص کردن نقششان در بازی (مثلاً تاجر) از دیگر امکانات آن است. در واقع، می‌توانید هرنوع اطلاعاتی را که در بازی به آن می‌رسید یا برایتان جالب است در این نرم‌افزار ثبت کنید.

با اینکه هدف از ساخت Shattered Ring استفاده از آن در بازی Elden Ring بوده است، شما می‌توانید برای هر بازی نقش‌آفرینی‌ای که دارای سیستم مدیریت مأموریت نیست، از آن استفاده کنید. در توضیحات این نرم‌افزار نیز آمده است که محدودیتی برای تعداد بازی‌های قابل ثبت در آن وجود ندارد.

سازنده‌ی این نرم‌افزار یعنی داچاری کَری (Dachary Carey) در مصاحبه‌ای با وبسایت VGC بیان کرد:

کار من ساخت برنامه برای سیسم ios نیست، اما آنقدر خواهان لذت بردن از این بازی بودم که برای حل مشکلی که فکر کنم برای بسیاری از بازی‌بازهای معمولی مثل من، بزرگ‌ترین مانع باشد، اولین برنامه‌ام را ساختم.

داچاری کری

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *