اخبار بازی

بازی جدید DON’T NOD یک نقش آفرینی بزرگ است

مطابق اطلاعیه رسمی استودیو، بازی جدید DON’T NOD که با اسم رمز Project 12 شناخته می‌شود، یک نقش آفرینی بزرگ است که از حیث ارائه محتوا و کیفیت یک گام رو به جلو است و ساخته‌های آینده استودیو را متحول می‌کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

استودیو DON’T NOD که بیشتر به لطف مجموعه Life is Strange شناخته می‌شود و در میان طرفداران ژانر درام تعاملی و بازی‌های داستان محور هواداران بی‌شماری دارد، در سال ۲۰۱۸ و با بازی Vampyre شانس خود را در ساخت بازی‌های نقش آفرینی که از نظر مکانیزم و گیم‌پلی بسیار غنی‌تر از بازی‌های درام هستند، امتحان کرد و باید گفت تا حد زیادی نشان دادند در ساخت این دسته از بازی‌ها نیز حرف برای گفتن دارند. موفقیت تجاری بازی سبب شد آن‌ها به ساخت بازی‌های بیشتر در این ژانر علاقه نشان دهند و در جریان رویداد The Game Awards 2022 از بازی Banishers: Ghosts of New Eden رونمایی کردند که قرار است امسال روانه بازار شود. ظاهرا پس از این بازی نیز آن‌ها باز هم به سراغ ژانر نقش آفرینی می‌روند.

بر اساس اطلاعیه رسمی‌ که در وبسایت استودیو منتشر شده بازی جدید DON’T NOD یک نقش آفرینی بزرگ و جاه طلبانه است که از حیث محتوا و مکانیزم، غنی‌تر از ساخته‌های قبلی استودیو است و باعث بالا رفتن ارزش‌ها و استانداردهای استودیو برای بازی‌های آینده می‌شود. در کنار خط اصلی داستانی، داستان‌های فرعی بازی نیز با دقت فراوانی طراحی شده‌اند تا تجربه تک تک آن‌ها برای مخاطبان جذاب باشد. این بازی مرموز با اسم رمز Project 12 شناخته می‌شود و سازندگان قصد دارند آن را سال ۲۰۲۵ روانه بازار کنند.

DON’T NOD پیشتر اعلام کرده قصد دارد تا پیش از پایان سال ۲۰۲۵، هشت بازی را روانه بازار کند که از میان این هشت بازی، شش بازی ساخته خود آن‌ها است و دو بازی توسط استودیوهای مستقل ساخته می‌شود و دونت ناد وظیفه انتشار آن‌ها را بر عهده دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *