اخبار بازی

قسمت جدید رویداد State of Play بامداد پنجشنبه برگزار می‌شود

شب گذشته کمپانی سونی خبر از برگزاری قسمت جدید رویداد State of Play داد. این رویداد ۲۰ دقیقه به طول می‌انجامد و اطلاعات تکمیلی را درباره بازی‌های جدید PS4 و PS5 با هدف تمرکز بیشتر روی ناشران ژاپنی، در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

از ماه‌ها پیش و درست در ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ میلادی، لیکرها و منابع خبری مختلف خبر از برگزاری رویداد جدید انحصاری سونی موسوم به State of Play در ماه مارس می‌دادند. به عقیده بسیاری قرار است اولین تریلر گیم‌پلی بازی Hogwarts Legacy، محصول جدید استودیو آوالانچ در این رویداد نمایش داده شود. با فرارسیدن ماه مارس تنور شایعات و اخبار مختلف درباره نمایش‌های این رویداد داغ‌تر شد. بنا به ادعای برخی اینسایدرهای سونی قصد دارد از انجصاری جدید خود در این کنفرانس رونمایی کند و برخی دیگر خبر بازگشت مجموعه‌های قدیمی و محبوب پلی استیشن را می‌دادند.

بالاخره شب گذشته سونی برگزاری قسمت جدید رویداد State of Play در ماه مارس را به صورت رسمی تایید کرد. این رویداد ساعت ۱:۳۰ بامداد پنجشنبه به وقت تهران برگزار می‌شود. مدت زمان این رویداد ۲۰ دقیقه است. تمرکز این رویداد روی بازی‌های جدید پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ است که توسط “ناشران محبوب ژاپنی” ساخته می‌شوند.

باتوجه به تاکید روی ناشران ژاپنی احتمال می‌رود شاهد انتشار تریلرهای جدیدی از بازی Final Fantasy 16 یا Forspoken باشیم. از سوی دیگر Hogwarts Legacy نیز از شانس بالایی برای حضور در این رویداد برخورددار است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *