اخبار بازی

آپدیت نسل نهمی بازی Dying Light منتشر شد – واران گیم

استودیو تک لند روز گذشته آپدیت نسل نهمی بازی Dying Light را برای کنسول PS5 منتشر کرد. این آپدیت سه حالت اجرایی رزولوشن ۴K/ سی فریم بر ثانیه، رزولوشن ۱۰۸۰p/ شصت فریم بر ثانیه و رزولوشن ۱۴۴۰p/ شصت فریم بر ثانیه را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. آپدیت مشابه‌ای برای Xbox Series X/S در دست ساخت است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

چند هفته پیش و در بحبوحه عرضه بازی‌های بزرگی مانند Horizon Forbidden West و Elden Ring، استودیو تک لند پس از مدت‌ها انتظار و تاخیرهای متوالی بالاخره نسخه دوم مجموعه Dying Light را روانه بازار کرد. بازی با نقدهای متوسطی همراه بود اما، ظاهرا عموم کسانی که از تجربه نسخه اول لذت برده‌اند، از تجربه Dying Light 2 Stay Human نیز ناامید نشده‌اند. سازندگان در حال حاضر مشغول پشتیبانی فنی از این بازی هستند و پچ‌های مختلفی روی پلتفرم‌های مختلف برای رفع ایرادات بصری و فنی منتشر شده‌است. دو بسته گسترش دهنده رایگان Authority Pack و Ronin Pack سلاح‌ها و زره‌های جدیدی را برای دو گروه Peacekeepers و Survivors که متحدین اصلی مخاطب در بازی هستند، عرضه کرد.

مخاطبان زیادی همچنان به دلیل هیجان پارکور در جهان بازی Dying Light و کشتن زامبی‌ها، مشغول تجربه نسخه اول هستند و تک لند نیز وعده داد بود آپدیت نسل نهمی بازی Dying Light برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر کند. روز گذشته این آپدیت برای PS5 منتشر شد. این آپدیت سه حالت اجرایی رزولوشن ۴K/ سی فریم بر ثانیه، رزولوشن ۱۰۸۰p/ شصت فریم بر ثانیه و رزولوشن ۱۴۴۰p/ شصت فریم بر ثانیه را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. آپدیت مشابه‌ای برای Xbox Series X/S دز دست ساخت است.

Dying Light 2 Stay Human برای پلتفرم‌های PS4 ،PS5 ،Xbox One ،Xbox Series X/S و PC در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *