اخبار بازی

تاریخ نشر جزئیات جدیدی از بازی Spider-Man 2 مشخص شد

یکی از اینسایدرهای پلی استیشن اخیراً اعلام کرد که از تاریخ انتشار جزئیات جدید ساخته‌‌ی استودیوی اینسامنیاک گیمز یعنی Marvel’s Spider-Man 2 آگاه است.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در سال گذشته‌ی میلادی توسط استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) برای کنسول پلی استیشن 5 معرفی شد و تا امروز هیچ خبری دیگری از آن به دست ما نرسیده است. همانطور که مطلع هستید، شایعات فراوانی مبنی بر برگزاری یک رویداد جدید و بزرگ State of Play از سوی پلی استیشن وجود دارد. البته، این شایعات هنوز مورد تایید رسمی قرار نگرفته‌اند، اما بسیار قوی هستند و منابع زیادی آن را تایید کرده‌اند. از طرف دیگر، تام هندرسون معتقد است که پس از انتشار دو بازی بزرگ از پلی استیشن بی‌تردید بازاریابی برای بازی‌های جدید این برند آغاز خواهد شد و دنباله‌ی Spider-man یکی از این عناوین است.

تام هندرسون (Tom Henderson) به عنوان یکی از مشهورترین اینسایدرهای صنعت بازی‌های ویدیویی در توییتی خاطرنشان کرد که به عقیده‌ی او در نیمه‌ی دوم سال 2022، یعنی مقطع زمانی بین ماه جولای تا آغاز سال 2023 میلادی خبرهایی از Marvel’s Spider-Man 2 خواهیم شنید. متاسفانه، این تنها اطلاعاتی است که تاکنون در مورد این بازی می‌دانیم. با این حال، تام هندرسون به بازی Marvel’s Wolverine نیز اشاره کرد که توسط استودیوی اینسامنیاک گیمز در حال توسعه است. به اعتقاد وی، تا فرارسیدن نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی خبری از این بازی نخواهد بود.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 هم اکنون برای کنسول پلی استیشن 5 در حال توسعه است و در سال 2023 میلادی منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *