اخبار بازی

بسته الحاقی جدید World of Warcraft سی فروردین معرفی می‌شود

استودیو Blizzard Entertainment اعلام کرد بسته الحاقی جدید World of Warcraft سی‌ام فروردین (نوزدهم آوریل) معرفی می‌شود. اطلاعات جدید درباره نسخه موبایلی نیز اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

ساعاتی پیش استودیو بلیزارد اینترتیمنت اعلام کرد مدتی است مشغول کار روی بسته گسترش دهنده جدیدی برای بازی World of Warcraft است و به صورت رسمی سی‌ام فروردین ماه ۱۴۰۱ (یازدهم آوریل ۲۰۲۲) معرفی می‌شود. کارگردان بازی، آقای جان هایت (John Hight) در وبسایت رسمی WOW نوشت او و تیمش بسیار برای اینکه از ساخته جدید خود را به مخاطبان معرفی کنند، هیجان زده هستند.

در کنار این بسته الحاقی سازندگان مشغول ساخت اولین بازی از جهان World of Warcraft روی پلتفرم گوشی‌های هوشمند هستند که قرار است اطلاعات و جزئیات تکمیلی درباره آن در ماه می (اردیبهشت-خرداد) منتشر شود.

قطعا خبر معرفی بسته الحاقی جدید World of Warcraft برای طرفداران مجموعه هیجان انگیز است و می‌تواند هایپ زیادی را میان آن‌ها ایجاد کند. البته به واسطه حواشی و مشکلاتی طی ماه‌های اخیر اکتیویژن بلیزارد با آن‌‎ها مواجه بوده‌اند، کمی مخاطبان نسبت به این بازی و سایر محصولات کمپانی دلسرد و بی‌توجه شده‌اند. کارمندان سابق و فعلی هر دو شرکت از مدیران آن به دلیل رفتارهای غیر حرفه‌ای، تهدید و تعرض جنسی شکایت کرده‌اند و این پرونده‌ها هنوز در جریان هستند.

ژانویه سال میلادی جاری خبر خریده شدن کمپانی اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت منتشر شد و باید دید عنوان World of Warcraft تحت مدیریت و سیاست گذاری‌های جدید به کدام سمت و سو هدایت خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *