اخبار بازی

بخش کو آپ بازی Halo Infinite بار دیگر با تاخیر مواجه شد

استودیو ۳۴۳Industries ضمن انتشار اطلاعات و جزئیات تکمیلی درباره فصل دوم هیلو اعلام کرد بخش کو آپ بازی Halo Infinite به همراه بخش Forge قرار است با تاخیر عرضه شوند. این دو حالت از موهای محبوب برای طرفداران هیلو هستند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با واران گیم همراه باشید.

چند ماه پیش استودیو ۳۴۳Industries بازی جدید خود، هیلو اینفینیت را روانه بازار کرد. این بازی با استقبال بسیار خوب مخاطبان و منتقدان همراه بود و توانست به یکی از بازی‌هی تحسین شده ۲۰۲۱ میلادی تبدیل شود. زمانی که سازندگان اعلام کردند بازی در زمان عرضه فاقد دو حالت کو آپ و فورج است و این دو حالت قرار نیست از ابتدا در اختیار طرفداران قرار بگیرند، این مسئله باعث ناراحتی و خشم برخی از طرفداران شد و هرچند تاثیر بسزایی روی آمار فروش بازی نداشت اما، هواداران همچنان مشتاقانه منتظر عرضه این دو حالت طی یک آپدیت برای بازی Halo Infinite هستند.

در ابتدا ۳۴۳Industries وعده داده بود بخش کو آپ بازی Halo Infinite هم زمان با آغاز فصل ذوم و حالت Forge با فصل سوم در دسترس قرار بگیرد اما، با طولانی شدن مدت زمان فصل اول، هر دو حالت سه ماه تاخیر خوردند و اکنون ظاهرا یک تاخیر دیگر در انتظار این دو حالت است. هم زمان با انتشار اطلاعات و جزئیات جدید درباره فصل دوم که قرار است به صورت رسمی از ۱۳ام اردیبهشت (سوم می) آغاز شود، سازندگان خبر از تاخیر در زمان عرضه دو حالت کو آپ و فورج دادند. بخش کو آپ همچنان قرار است طی فصل دوم بازی در دسترس قرار گیرد اما، همزمان با آغاز این فصل عرضه نمی‌شود. حالت فورج نیز با فصل سوم بازی در دسترس قرار می‌‌گیرد.

Halo Infinite هم اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One ،Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *